Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wendel schreef:_Memphis_ schreef:Hebben jullie die donkere minishetlander + licht veulen gezien.
Iedereen er omheen maakte er een foto van, ik ook ghehe
Maar die was echt aandoenlijk!
Ze stonden een beetje achteraf.
Er stond ook een shetje naast die geschoren was en een dek op had.
Klopt hier hebben wij ook nog bij gestaan. Beste meneer vroeg er 950 euro voor. Allemaal leuk en aardig maar ik denk dat deze 2 gewoon weer met deze man naar huis zijn gegaan.
_Memphis_ schreef:Idd dat veulentje in dat winkelkarretje.
Die Shire heb ik niet gezien!
Leuke diertjes hebben jullie gekocht!
Hebben jullie ook gezien dat er een Haflinger bovenop een andere zat?

silverbrumby schreef:Dit klopt inderdaad dat er een nieuwe regel is, als paarden/pony;s ouder dan 6 maand nog niet gechipt zijn, dus pas later gechipt worden krijgen ze een duplicaat paspoort of rode kruisen achterin het medische gedeelte. Zo'n paard/pony mag/kan wel verkocht worden, het mag alleen nooit voor menselijke consumptie worden geslacht. Ik vind het persoonlijk een erg achterlijke regel, waar moeten al die paarden heen dan met een duplicaat paspoort of rode kruisen erin als ze afgekeurd zijn b.v, je kan ze immers niet laten slachten?! Er is al een oevrschot, maar dan moeten ze nu ook nog komen met zo'n domme regel dan wordt het alleen maar erger.

silverbrumby schreef:Dagmar_k schreef:Even kijken of ik het goed kan inschatten.
Heb ik het over een gemiddelde prijs, uitzonderingen natuurlijk daargelaten!
Prijzen zijn bedoeld voor vanaf 2 jarigen.
Shetland (met en zonder papier): Maximaal 500 euro
B-pony: 400-800 euro
C/D/E pony: 700-1200 euro
KWPN/Gelders: 1000-3000 euro
Koudbloed (Fjord en Haflinger): 800-1250
Fries: 1000- 3000 euro
Ik ga er vanuit dat alle veulens en jaarlingen onder de 1000 euro zitten?
Hoe zit ik dan te denken, kom ik in de buurt?
Vragen kunnen ze altijd, maar krijgen is iets anders Vind zelf dat je behoorlijk pittig hebt gerekend.
nouksjens schreef:Helaas ben ik niet geweest vandaag. Was wel de planning en mijn viend had een vrije dag maar ik werd gister avond ziek
Hebben jullie een grote bonte shet gezien genaamt Floor, met haar zwarte halve tinker hengstveulen? Veulen al groter dan de moeder, met witte bles en achter 2 witte
voeten?
robert45 schreef:nouksjens schreef:Helaas ben ik niet geweest vandaag. Was wel de planning en mijn viend had een vrije dag maar ik werd gister avond ziek
Hebben jullie een grote bonte shet gezien genaamt Floor, met haar zwarte halve tinker hengstveulen? Veulen al groter dan de moeder, met witte bles en achter 2 witte
voeten?
die ook al een paar keer op marktplaats stond
suuzepuus schreef:Mijn vriend heeft een paardje gekocht. formaat flinke haflinger (denk 1.55 ofzo en erg breed en beetje te dik). voskleurig en ik denk dat ze behoorlijk sokken heeft maar die zijn afgeknipt.
Ik zit nu te wachten tot Ze naar huis komen en ik haar beter kan bekijken!!
foto komt nog!!
suuzepuus schreef:Mijn vriend heeft een paardje gekocht. formaat flinke haflinger (denk 1.55 ofzo en erg breed en beetje te dik). voskleurig en ik denk dat ze behoorlijk sokken heeft maar die zijn afgeknipt.
Ik zit nu te wachten tot Ze naar huis komen en ik haar beter kan bekijken!!
foto komt nog!!