ik ga ok zo weer lekker laatste daagje morgen gaan we niet ondanks dat we een passpartout hebben vind het programma morgen niet zo leuk dus dan weer leker naar huis en mijn eigen paardje doen
Ik zag gisteren trouwens ook op de FEI site staan dat er in Nederland geen live beelden zijn van de world cup springen morgen. Ik ben benieuwd of en hoe wij hier in Nederland dan kunnen kijken.
Rachelle_K
Geplaatst: 27-03-10 10:55
Ik ben gisteren geweest en ik ga zondag weer. Ik heb gisteren ook foto's gemaakt, in totaal 533 maar ik moet nog even kijken welke goed zijn gelukt en welke niet
_Rianne_
Geplaatst: 27-03-10 10:57
Is er een reden dat mijn uitslagen lijst het niet doet?
Krijg je een zwart scherm? Dat heb ik ook iedere keer, moet je even naar boven scrollen. Anders zou ik het niet weten, hier werkt hij wel gewoon. En dit is nou niet bepaald de beste computer die er bestaat
De lijsten doen het prima hier Ik ga nu snel op verjaardag en dan maar hopen dat ik weer op tijd terug ben voor de GP Kur
Dorus
Geplaatst: 27-03-10 11:08
Ik kijk ze via de site van indoorbrabant zelf. Hier doen ze het gewoon, inclusief automatisch regelmatig refreshen.
Dorus
Geplaatst: 27-03-10 11:09
Als ik naar de site van SCG-nl.nl ga dan linkt hij volgens mij gewoon door naar de site van indoorbrabant. Of andersom. Iig naar dezelfde locatie als waar ik ze bekijk