Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
in ver band met de hoefsmit iwan moet dan echt de hoefsmit er bij hebben en zwaantje der rechter voor ijzer gaat los zitten
dus hopen dat die er onder blijft en anders moet die sowieso even een nieuwe onder voor de wedstrijden in september 

DoubleD schreef:haha okee fijN! hoop voor je dat je daarna moet starten weet niet hoelang het namelijk rijden is voor jouw maar als je beetje later bent van je cat. dan haal je het denk ik wel!
dus we zijn er wel zo
los rijden heb ik wel meer tijd voor nodig voor zwaantje moet waarscheinlijk tegelijk met bien rijden dus het kan nog wel wat worden
als die 2 eenmaal bij elkaar staan in een trailer en dan in eens eentje er af moet nou dan is er geen los meer aan..... dus als jullie een fjord zien vliegen
dan ben ik het

en word daat een vraagteken?????? pfff word er niet goed van chica_lover1 schreef:de startlijst staat er wel alleen zonder starttijdenen word daat een vraagteken?????? pfff word er niet goed van
misschien zie ik je daar ook nog wel

DoubleD schreef:de startlijsten zijn helemaal niet zo laat is meestal zo in het weekend ervoor!! dus het geeft niks hoor!!![]()
ik moet als 7e L2 pony's!

!! Wordt weer een leuk paarde-dagje....
Midnight16 schreef:Ik ben als s'ochtends als 9e aan de beurt in het M1 paarden. Fijn vindt ik dat altijd lekker op tijd rijden