Ilsiie schreef:Ik kan alleen maar aanraden het wél te doen!!
Zo'n slechte bodem of gras?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ilsiie schreef:Ik kan alleen maar aanraden het wél te doen!!
Meetje22 schreef:In de ochtend is het wel goed te doen hoor, graadje of 17-18.
Mag Davey eerst wel gaan uitleggen dat het tweede rondje progressief is en dat dat iets anders betekend als agressief anders gaan we weer met 160 km per uur door de bak heen![]()
![]()
![]()
Eliine ik heb me uitgeschreven hoor, vond pippi er toch iets te gevaarlijk uitzien![]()
![]()
![]()
Ik doe trouwens wel stiften in en jullie?
tis wel 0.98 m hoog
maar ze denkt dat ze de koningin in hoogst eigen persoonlijkheid is 

hopen dat het droog blijft idd.
misschien kom ik wel kijken, ben benieuwd hoe het allemaal er uit ziet
vandaag nog goed losrijden, invlechten, wassen
vrachtwagen wassen en alvast mijn spullen klaar zetten
heb er zin in!!
GinnyBanshee schreef:wat leuk dat de hoofdring op gras is dit jaar!hopen dat het droog blijft idd.
@Eliine : dus jou kan ik ook niet missen met jou pony
haha
Alleen 1 muurtje was toch wel eng, maar in het 2e parcours (die op 60 stond) ging ze er wel in 1x overheen. Dus het gaat vast goed komen morgen! Hoop echt dat het een beetje droog blijft

ben vorige jaar voor het eerst geweest dus vandaar
Lisa91 schreef:Ik ga vanavond oefenspringen, kan m'n paard alvast even wennen aan al die tribunes, vorig jaar was ie een beetje bang

)

Lisa91 schreef:Ilsiie: ik heb jou niet gezien, jij mij misschien wel, ik zat op een vosje
Oefenspringen ging lekker, het eerste rondje 80 cm was ie een beetje bang en daardoor een balk omdat ie naar de vlaggen aan het kijken was, tweede rondje 90 cm ging foutloos
Veel plezier en succes iedereen dit weekend!

manic schreef:Zijn er eventueel nog vrijwilligers voor lezen rond 2en en half 3?

taaltjuhh schreef:natuurlijk ben ik er weer bij, ga zaterdag en zondag starten(m1 pony's)