)Oh maar dan heb ik Berni wel gezien! Fantastisch zoals dat peerd reageerde! Hebben het er nog met een instructor over gehad dat het best een moeilijk paard is....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
cissy schreef:Timbers, er zat bij de ingang (aan het eind van die zwarte hal waar je inging als je al tickets had) een shop&drop hoekje waar je gratis je tas kon laten staan, wij liepen anders ook met onze koffers rond omdat we savonds weer zouden vertrekken. Was prima geregeld, we konden al geen lockers vinden op het station of luchthaven en wisten ook niet dat dit kon, anders hadden we ook moeten slepen (had in m nou maar meegenomen tussen mn vieze sokken)
dus een tip voor de volgende keer.
maar zonder parelli zou ik dat ook niet kunnen hoor;)
en ik ken m'n eigen paard goed, kan hem goed lezen behalve als er ineens een hond van opzij komt en tegen z'n kont aan springt
morrie is natuurlijk van zichzelf ook redelijk rustig en k geloof ook dat als morrie schrikt ofso dat hij eerder stil gaat staan dan keihard rennen toch of niet dan?

) gapen...... had ik hem al heel lang niet meer zien doen.... toch weer iets nieuws geleerd blijkbaar, verder was er niets bijzonders gebeurd op ons ritje
mijn les gaat niet door en het feestje dat ik dacht te hebben is donderdag pas
......dus dan heb ik alle tijd van de wereld. Als het droog is ga ik dus wel effe kijken......en foto's maken
Gezellig!!!!!!
leuk!!