Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chantal08 schreef:Deze dagen moeten we ook vastleggen naartuurlijk![]()
Dus wie weet er nog iemand voor foto's en film
Op die manier maak ik de clinic toch nog mee, steek ik er wat van op en maak ik mezelf nog een beetje verdienstelijk

Cheveyo schreef:mijn aanbod staat overigens nog steeds (mits ik zelf mee doe) voor weidegang voor paardjes. Niet heel groen gras en met zelf afzetten is het best te doen als je wat zoekt. Er is een herberg in de naastliggende straat (van het weilandje).
Mikkee schreef:Ik moet ook even in mijn agenda kijken of dat lukt...
Is het anders ook mogelijk om 1 dag mee te doen?
trickrider89 schreef:Mikkee schreef:Is het anders ook mogelijk om 1 dag mee te doen?
ja
Hier de info over kamperen en stalling te White Socks Stables.
Cheveyo schreef:moet je trouwens voor alles inschrijven bij de wss of voor de clinic zelf bij trickrider?
Cheveyo schreef:als er meer van deze clinic naar de bbq gaan dan wil ik ook wel, ben een beetje verlegen namelijk
Cheveyo schreef:ah dat klinkt al goed hihi, ben echt een bange poeperd als ik nieuw ben hihi.
Ik zal mijn email even doorgeven, dank je!
edit: zag dat ik er overheen gelezen heb.
.
daarom kom je op de clinic om alles over barrel racing te leren 
en is handig maar niet noodzakelijk als het paard al opzij kan voor het been
Is de basis nog niet zo goed dan zul je in de clinic meer op de basis oefenen als op de barrels, het niveau word aan het paard en ruiter aangepast
. Nog niet op 1 hand overigens.