Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:ja, maar een kneuzing blijft wel tijdje dik en pijnlijk ook. alleen iedereen om me heen zeurt er overen daardoor word ik ook onzeker. blegh.
ikenindi schreef:ja, maar ik ben al geweest. dat is btje mijn probleem... heb geen in om WEER te gaan, en WEER te horen te krijgen dat ik ook gewoon niet slim was om op n paard te kruipen :s
ikenindi schreef:ja, maar ik ben al geweest. dat is btje mijn probleem... heb geen in om WEER te gaan, en WEER te horen te krijgen dat ik ook gewoon niet slim was om op n paard te kruipen :s
ikenindi schreef:als 1 van jullie nog een goede da heeft mag je die ook wel eens de casus voorleggen:
ikenindi schreef:mijn humeur? vorige keer ben k een dag kwaad en verdrietig geweest. gewoon omdat k me gekwetst voelde. stom he? ik bedoel. rijden en alles geeft mij zo`n heerlijk gevoel! dan ist niet leuk om te horen dat je het eigenlijk niet zou mogen doen en dan ook gewoon gelijk veroordeeld wordt.
Hannanas schreef:Jeetje wat een klapper Indi.
Blijf genieten meid, soms moet je kiezen... en ik zou zeker doorgaan met rijden als je daar gelukkig van wordt, want dat is immers heel erg belangrijk. Genieten. Laat ze maar kletsen. Alles heeft zijn voordelen en nadelen, en genieten is wel een heel erg groot voordeel.
Wie zijn zij om jou dat af te pakken, als we allemaal altijd zouden doen wat verstandig voor ons is ivm met lichamelijke dingen, blijft er niet veel lolligs over.
Ik vind het juist heel erg knap dat je zo goed voor jezelf zorgt.
Thats_Me schreef:ikenindi schreef:mijn humeur? vorige keer ben k een dag kwaad en verdrietig geweest. gewoon omdat k me gekwetst voelde. stom he? ik bedoel. rijden en alles geeft mij zo`n heerlijk gevoel! dan ist niet leuk om te horen dat je het eigenlijk niet zou mogen doen en dan ook gewoon gelijk veroordeeld wordt.
Dat is niet stom hoor, mensen kunnen nou eenmaal rottig uit de hoek komenMaar juist omdat je er zoveel plezier in hebt moet je daar juist de kracht uit halen. Jij weet dat het jezelf zoveel opleverd als je het wél doet. Dus ook gewoon lekker blijven doen! Ieder mens is anders, wie weet heeft je dokter genoeg om plezier te halen uit een postzegelverzameling (
) en snapt hij dus niet dat jij dat hebt met paardrijden. Laat je niet gek maken je weet zelf het beste wat goed voor je is en waar jij je prettig bij voelt.
Kan dus wel begrijpen dat je liever niet weer heen wilt. Als je, jezelf steeds moet gaan zitten te verdedigen. Je komt daar voor hulp en niet om een hele preek te krijgen. Kun je dat niet op een of andere manier duidelijk maken aan je dokter of misschien een andere dokter of kan dat niet?
ikenindi schreef:dan zou ze toch trillen ook? want dat doet ze dus niet. ik heb het nu goed kunnen bekijken omdat ik er eindelijk een keer niet op zat toen t gebeurde...