ik vind het een heel sneu verhaal!!
ik lees nooit zulke lange stukken maar dit was toch wel zo aangrijpend dat ik dacht ik MOET het wel lezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
avaluna schreef:Lieve Maartje,
Ik zie net dat jij nog steeds dit topic bezoekt en dat je steun haalt uit onze reacties, hartstikke fijn.
Ik heb hier aangegeven dat ik n.a.v. jouw ervaringen met cap zou gaan mennen en dat doe ik dan ook. Vandaag ben ik gaan mennen met mijn nieuwe verzorgster én ook haar vertelt dat ze een cap op moet zetten als ze op een paard van ons rijdt of er mee ment. Ik heb haar ook verteld waarom en ik hoop dat ook zij altijd met cap op zal gaan rijden en mennen.
Misschien dat zulke berichten jou/jullie helpen, want het is natuurlijk vreselijk wat er gebeurd is, jouw lieve vader is er niet meer, maar zo blijkt maar weer dat het doen van jouw verhaal heel wat mensen aan het denken gezet heeft, mensen die nu heel bewust een cap dragen en waardoor, wie weet, sommigen van ons, dit vreselijke verdriet bespaard blijft.
Nogmaals heel veel liefde, steun, kracht en vriendschap gewenst voor jou en allen die jouw vader missen...
Manon