En idd, martigaal slof ed, heb ik ook zo mijn mening over.
Maar dat is hier even niet ter zaken.
Veel plezier met je pony nog..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
x_Marr schreef:smurffie schreef:haflinger van 600 kilo is moeilijk X_Marrgezien een normale haflinger (die zelfs nog aan de zware kant is.(kwa bouw)) van 1.46 nog geen 450 kilo haalt
.
pubelia @ waar een wil is is een wegtenzij er medice problemen aanzitten kan IEDEREEN afvallen zolang ze het willen
Dan alsnog, wie is zij dan om te zeggen dat het niet zo is?En wie is zij om te zeggen dat de TS niet rond de 90 kilo weegt?
Overigens zijn er zwaardere haflingers bij, en als er veel bespiering is wordt een dier ook zwaarder
Overigens is dat helemaal niet aan jullie om te oordelen over het feit of ze wel of niet kan afvallen, en ook niet om te zeggen dat ze MOET afvallen. Vooral niet wanneer een DA al heeft gezegd dat dit nog kan.
helemaal neit als ik het met mezelf vergelijk. 
. __Charlotte schreef:Ik ben géén slanke den.
Wanneer zou je dan wel (eindelijk) stoppen met rijden van je pony?
!
].
.
!.
.
!
.
!
!
__Charlotte schreef:Ik vind eigenlijk jou bericht tegen over mij nu rottiger over komen als hoe ik het tegenover de TS bedoel.
__Charlotte schreef:Ik vind eigenlijk jou bericht tegen over mij nu rottiger over komen als hoe ik het tegenover de TS bedoel.
.
.

Citaat:Wel zeg ik dat een haflinger vrijwel NOOIT 600 kilo weegt, en als ik dit dier zo zie denk ik ook niet dat dit dier dit haalt .
Mellanii schreef:_charlotte, je moet echt n keer kappen met die poedersuiker berichten van jou! ben het helemaal zat met dat gezeur.
Rot asjeblieft op als je zo doorgaat.
Sorry, maar vind dit echt onmenselijk!
Verder gewoonn doorrijden.
de haflinger kan het makkelijk aan dat zie je toch ook op het filmpje hoe ontstpannen hij loopt
Ga zo door meid!
Snoevie schreef:wat wil je ermee bereiken dat je de TS een PM stuurt?
ze zal er vast niet mee gaan stoppen
Maar ach ieder het zijne, als het paard er maar NIET onder lijd, want dat vind ik een slechte zaak. __Charlotte schreef:Snoevie schreef:wat wil je ermee bereiken dat je de TS een PM stuurt?
ze zal er vast niet mee gaan stoppen
het was een pm met excuses.