De Zegwaard Cup

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

astridastrid

Re: De Zegwaard Cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 17:05

Wat een geldklopperij!

Maar: als je vaak in de top rijdt...

Ben benieuwd hoeveel mensen hier wel weer niet aan mee gaan doen!

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 18:32

Lijkt me heel leuk!
Nog iemand wedstrijden zonder deelnemers? Maar wel graag met prijzengeld om het te financieren!

Nee.. ga hier, net als met dat andere, niet aan meedoen Tong uitsteken

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:04

Is best leuk, maar voor mij te duur Clown
Wedstrijd rijden is al zo duur en dan helemaal als je vaak in de weekenden gaat.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 19:40

casperrr schreef:
Ik geloof dat er niemand in dit topic is die zich er druk om maakt Faelivrin Clown

Inderdaad.

Áls ik me ergens druk om maak mbt sport, dan is het om het gebrek aan sportmentaliteit in Nederland. Daar is dit weer een typisch voorbeeld van, maar het is wekelijks ook weer te lezen in de Sportweek.
Jammer, vooral omdat daardoor de écht goede trainers (en soms ook de sporters zelf) afhaken.

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:30

waar worden die selectie wedstrijden gehouden dan? is dat per regio??

mylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:34

o beeje blonT lees het nu pas ( na de site vier keer bekeken te hebben.. ) kan alleen niet vinden wat er met je punten gebeurd als je tussen door promoveerd naar de volgende klasse... blijven je punten dan staan??

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:41

Daar zijn wij ook nog niet uit Mylo, Ik denk dat je dan ''pech'' hebt, aangezien het per klasse gaat, maar helemaal zeker weten doe ik het niet.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:56

Aimee schreef:
casperrr schreef:
Ik geloof dat er niemand in dit topic is die zich er druk om maakt Faelivrin Clown

Inderdaad.

Áls ik me ergens druk om maak mbt sport, dan is het om het gebrek aan sportmentaliteit in Nederland. Daar is dit weer een typisch voorbeeld van, maar het is wekelijks ook weer te lezen in de Sportweek.
Jammer, vooral omdat daardoor de écht goede trainers (en soms ook de sporters zelf) afhaken.

De organisatie zelf? Clown

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 22:59

Sjaad schreef:
De organisatie zelf? Clown

Wat bedoel je precies, ik begrijp 'm niet Blond

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 23:08

Hallo, nieuw op bokt, opzoek naar info over de talentenjacht, want wat vinden jullie nu van de stem ronde????
Dat is pas geldklopperij! Degene met de meeste sms jes mag alsnog met een wildcard naar de finale...
Dus een beste sponsor of een "dure"pa...en je wildcard is GEKOCHT! Voor mijn kinderen ( 8 en 14 jaar) houdt het hier dus echt mee op! ( punten krijgen doen ze dus niet, al heeft mijn dochtertje van 8 het op de basisschool wel tegen haar vriendinnetjes gezegd, maar ja de 7 en 8 jarigen in Dalfsen hebben geen mobieltje...)

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 23:13

Mariek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:10

Opzich lijkt het me best leuk om aan zoiets mee te doen.
Alleen is het me wat te duur, en als je dan realistisch bent.. ik ga zoiezo niet elke week op concour en win al helemaal niet elke keer! Volgens mij is het zo een onmogelijke opgave voor heel veel mensen.
Het zou leuker zijn als er speciale selectiewedstrijden voor waren naar mijn idee.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:15

Weer een slimme actie van Laurens om op een handige manier veel geld binnen te halen.

Emma87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 10:57

Mariek_ schreef:
Opzich lijkt het me best leuk om aan zoiets mee te doen.
Alleen is het me wat te duur, en als je dan realistisch bent.. ik ga zoiezo niet elke week op concour en win al helemaal niet elke keer! Volgens mij is het zo een onmogelijke opgave voor heel veel mensen.
Het zou leuker zijn als er speciale selectiewedstrijden voor waren naar mijn idee.

Mee eens Ja..ben benieuwd of ie aan zn deelnemers komt... Ach gut Knipoog

Pecco_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 11:04

Ik geloof niet dat het pure geldklopperij is.. Maar goed dat is mijn mening..

Ik wil wel graag meedoen maar weet nog niet met welk paard.
Wat ik wel jammer vind is dat het alleen voor dressuur is, waarom is er niet zoiets voor springers?

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 22:49

Als ik een paard onder me kont had en een startkaart had ik wel overwogen om hier aan mee te doen.
Is juist weer eens wat anders dan alleen maar die wedstrijden/concouren, vernieuwing (op een andere manier dan normaal) is altijd goed in welke tak van welke sport dan ook!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-08 22:52

Ja als ik een zeer goed paard onder mijn achterste had gehad en ik ieder weekend op wedstrijd ging en altijd in de prijzen viel had ik ook wel meegedaan Huilen van het lachen
Laat dat nou net allemaal een beetje tegen zitten Clown

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 07:34

Te duur, en in de B en L krijg je dus veel minder dan dat je in de Z rijdt, terwijl je net zo veel inschrijfgeld betaalt.

Het is dus net als met springen, daar is het inschrijfgeld gelijk, maar het prijzengeld hoger.

Verder rij ik niet wekelijks een wedstrijd omdat het anders te duur wordt, niet leuk meer is en ik ook nog zuinig b en op m'n paard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 15:15

Prijzengeld is ook veel wedstrijden hier vaak ook hetzelfde, terwijl Z ruiters wel 2 euro per proef meer betalen!

Hele idee doet me trouwens een beetje denken aan de subli-cup van het NRPS?

Vroeg me trouwens ook nog af hoe ze die finale willen houden, 100 proeven en nog 100 kuren op 1 dag, allemaal door Laurens bekeken, gaat wel een beetje veel worden lijkt me Knipoog

Ook nog afwachten hoeveel ruiters er per klasse uiteindelijk de finale halen, bij Z vaker kleine groepjes, dus meer kans op 1 of 2 punten, is sneller bij 20, is meer Z ruiters bij de eerste 100 Knipoog

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-08 16:55

Ja dat vroeg ik me ook af Haike.
Misschien zullen ze het per klasse doen, dus een dag per klasse.

Maar dan nog, ik vind het een leuk initiatief, maar heb gewoon geen zin om mijn paard iedere week mee te slepen naar concours om maar zo snel mogelijk zoveel mogelijk punten te verzamelen. Ik train liever thuis lekker door om eens in de zoveel weken op concours te kunnen knallen ipv dat ik iedere week op wedstrijd ben, en eigenlijk alleen concoursgericht aan het trainen ben.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 10:02

Binnenkort starten hier de kringwedstrijden, stel dat je 4 keer eerste wordt in 4 weken( kan makkelijk, 2 proeven per wedstrijd en in de Z misschien 1 of 2 deelnemers)

Als je nou al 10 punten hebt vanaf 1 mei, kan je dan achteraf alsnog inschrijven?

o_mariska_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:46

ik ben er niet zeker genoeg van dat ik iedere keer win en ik wil ook niet dat mijn westrijden hierom gaan draaien. ik vond de zegwaard bokaal tegenvallen en ik kan me dan ook niet voorstellen dat laurens en/of organisatie dit wel goed regelen Knipoog dikke geldklopperij, 55 euro is hij wel helemaal goed?! Hamer

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 11:47

Voor de zoveelste keer, heb je gezien wat je kunt winnen? Het totale prijzengeld? Ik vind die 55,- wel veel, maar niet onbegrijpelijk.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-08 11:49

amondi schreef:
Binnenkort starten hier de kringwedstrijden, stel dat je 4 keer eerste wordt in 4 weken( kan makkelijk, 2 proeven per wedstrijd en in de Z misschien 1 of 2 deelnemers)

Als je nou al 10 punten hebt vanaf 1 mei, kan je dan achteraf alsnog inschrijven?

Je punten tellen pas mee vanaf het moment dat jij je hebt ingeschreven en je geld hebt betaald. Als je dát hebt gedaan, dan mag je pas je punten mee laten tellen van de wedstrijden die je rijd nádat je betaald hebt. Niet eerder

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-08 12:38

Jammer dat hij het doet op basis van plaatsingspunten en niet bijvoorbeeld op puntentotaal.

Ook ik ben erg benieuwd hoe het gaat met (tussentijdse) promotie...