Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
casperrr schreef:Ik geloof dat er niemand in dit topic is die zich er druk om maakt Faelivrin
Aimee schreef:casperrr schreef:Ik geloof dat er niemand in dit topic is die zich er druk om maakt Faelivrin
Inderdaad.
Áls ik me ergens druk om maak mbt sport, dan is het om het gebrek aan sportmentaliteit in Nederland. Daar is dit weer een typisch voorbeeld van, maar het is wekelijks ook weer te lezen in de Sportweek.
Jammer, vooral omdat daardoor de écht goede trainers (en soms ook de sporters zelf) afhaken.
Sjaad schreef:De organisatie zelf?
Mariek_ schreef:Opzich lijkt het me best leuk om aan zoiets mee te doen.
Alleen is het me wat te duur, en als je dan realistisch bent.. ik ga zoiezo niet elke week op concour en win al helemaal niet elke keer! Volgens mij is het zo een onmogelijke opgave voor heel veel mensen.
Het zou leuker zijn als er speciale selectiewedstrijden voor waren naar mijn idee.
amondi schreef:Binnenkort starten hier de kringwedstrijden, stel dat je 4 keer eerste wordt in 4 weken( kan makkelijk, 2 proeven per wedstrijd en in de Z misschien 1 of 2 deelnemers)
Als je nou al 10 punten hebt vanaf 1 mei, kan je dan achteraf alsnog inschrijven?