SaskiaKur schreef:Ik denk dat ik een hartaanval krijg op ieder moment dat de telefoon gaat ... hier nog een
Ik heb ook zo'n voorgevoel dat Saskia wel gebeld wordt, bind me er niet aan vast, het is maar een gevoel maar toch. Mijn zege heb je.
2 minuten per persoon, valt best mee toch? Succes allemaal! En k denk ook dat jij wel gebeld wordt saskia
Nou, als je alles moet uitleggen voor zaterdag doet ie wel denk ik (als je even ruim pakt) 5 minuten per persoon. Bedankt voor de zege, Karin! Dat vind ik lief van je!
Saskia, heb even in je profiel gekeken, dacht dat je al veeel ouder was! Maar met die leeftijd zo kunnen rijden! Super knap man!Hoop voor jullie allemaal dat jullie doorzijn, maar helaas kan dat niet.
Ik denk ook wel dat hij langer nodig heeft, maar 19:30 ga ik weg dus dan hoop ik maar dathij mijn mobiele nummer heeft.
Jullie zullen inderdaad wel gespannen zijn. Ben benieuwd welke bokkers er bij de laatste 30 zitten. Spannend joh! Sterkte allemaal!
Heb je bij het secretariaat toen bij het invullen van dat papiertje je mobiele nummer gezet of je huistelefoon? Bedankt Saskia!