Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marinke_ schreef:Daniellev schreef:Mijn 2 meiden doen ook mee. Julia (7 jaar) met Pitti Donna, zij is nog niet gestart, en Melody (9 jaar) met Beekerheide's Isaa, zij rijdt B met deze pony.
Vooral voor de ervaring doen ze mee natuurlijk, maar stiekem dromen ze van een nominatie........ha ha
Wat grappig volgens mij rijd ik om dezelfde tijd als Melody!
Ben trouwens wel benieuwd of er nog meer bokkers hier tussen rijden, of om 9 uur/9.30 ??
Ben zo benieuwd of er nog bokkers rijden bij mij in het groepje:
Groep 1
09.15 Mevr. priscilla ilbrink B carmelita hair pony
09.15 Mevr. Charnelle Uneken B Freehill's Amorina pony
09.15 Mevr. Melody Vroom B Isaa v.d. Beekerheide pony
Groep 2
09.15 Mevr. Lisa Eggers Peters B April pony
09.15 Mevr. B Kalimero pony
09.15 Mevr. Daniëlle Bos B Corinta pony
???
Wordt wel lekker vroeg dag voor mij trouwens,,
Tis een uur en kwartier rijden (laten we uitgaan van anderhalf uur ivm trailer).. Moet er dan om kwart over 8 zijn,, dus kwart voor 7 weg..
Pff, dat wordt 5 uur opstaan en 6 uur bij de pony's zijn (moet daarvoor ook nog 20 min fietsen naar de pony's toe)
Elessar schreef:Daniellev schreef:Rijden ze om dezelfde tijd of niet? Anders is het wel leuk om ze met zn tweetjes naast elkaar op de foto te hebben, vind ik.Mijn 2 meiden doen ook mee. Julia (7 jaar) met Pitti Donna, zij is nog niet gestart, en Melody (9 jaar) met Beekerheide's Isaa, zij rijdt B met deze pony.
Vooral voor de ervaring doen ze mee natuurlijk, maar stiekem dromen ze van een nominatie........ha ha
Elessar schreef:Ik ga mijn best doen!Je mag me in ieder geval altijd benaderen, gezellig!
Lefoe schreef:Elessar schreef:Ik ga mijn best doen!Je mag me in ieder geval altijd benaderen, gezellig!
Rij je zelf ook mee? Of heb je elders al meegedaan?
of heb ik iets gemist![]()
loves_elino schreef:Ik doe ook meeIk moet om 9.00 starten, dat word vroeg opstaan
casperrr schreef:quote]
Zij fotografeert