Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MyFee schreef:Wij zaten, na mijn nominatie, ook te bedenken hoe hij nou precies de beelden na gaat kijken? Er reden namelijk 6 combinaties en die kunnen natuurlijk niet allemaal 15 min. lang gefilmd worden.. wij hadden zo bedacht dat Laurens een klein microfoontje in zn jas had (dat was ook te zien na die tijd) en daar instructies aan de cameraman in door geeft wie er gefilmd moet worden..
Maargoed, ik weet het ook niet hoor! Vond dat wel een beetje vreemd.. volgensmij heeft hij wel een 'protocol' bijgehouden van de mensen die hij genomineerd heeft!
mjamk schreef:mijn dochtertje is ook genomineerd in harmelen ze rijd b en op en bijna vier jarige pony die ook nog eens kort onder het zadel is
Revanches schreef:Zijn er vandaag nog bokkers genomineerd?
Fidele schreef:mjamk schreef:mijn dochtertje is ook genomineerd in harmelen ze rijd b en op en bijna vier jarige pony die ook nog eens kort onder het zadel is
Grappig bijna hetzelfde verhaal als het onze! Hoe oud is jou dochter? Ik ben ook meer met haar en haar pony's bezig (zij heeft ook twee D pony's) dan met mijn eigen paard. Het kost giga veel tijd om een kind te begeleiden, en zij is dus ook in Harmelen genomineerd! Hoe laat reed jou dochter?
Citaat:Over de laatste 30 talenten gesproken, er is een datum bekend wanneer en waar zij verwacht worden. De laatste 30 talenten zullen 12 april in Harmelen gaan strijden om een plek bij de laatste 15. Het belooft een spannende tijd te worden, maar voor alle genomineerden zou ik zeggen, houd 12 april 2008 vrij in je agenda.