en heb je hem nog niet leren steigeren op commando? dat moet een dressuur topper tegenwoordig kunnen toch?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij ziet er super uit, jammer dat ie gecatreerd moet worden!
rockey schreef:weet je dat voor een 2.5 jarige mini pony hengstje, stijgeren ook niet zo goed is voor zijn beentjes
Paintlinger schreef:rockey schreef:weet je dat voor een 2.5 jarige mini pony hengstje, stijgeren ook niet zo goed is voor zijn beentjes
Oh gaan we zo beginnen..
Even ter informatie: Dat weet ik...de pony is inmiddels 6 jaar (het is al even geleden dus) ik heb ervan geleerd en zal het ook niet weer zo'n jonge pony aanleren...
Verder nog iets aan te merken?
Zo ja dan beken ik waarschijnlijk wel dat ik fout zat en het niet mee zal doen...heb ik niet zoveel moeite mee.
(sorry oscar, dit is het laatste wat ik hier zal posten...)

Dana01 schreef:wat een prachtig paard heb je daar, jammer dat je er niet zuinig op bent, dan kun je er vele jaren langer van genieten... wat is er mis mee, om hem nog een poosje op de wei te gooien? alles even verwerken en komende zomer vol frisse moed er tegenaan....
rockey schreef:Dana01 schreef:wat een prachtig paard heb je daar, jammer dat je er niet zuinig op bent, dan kun je er vele jaren langer van genieten... wat is er mis mee, om hem nog een poosje op de wei te gooien? alles even verwerken en komende zomer vol frisse moed er tegenaan....
ik ben er heel zuinig op hoor, hij wordt iedere dag gewassen en onder het solarium gezet, hij gaat rondom in de bandages en springschoenen als hij los of op de wei gaat, en hij krijgt genoeg beweging.

Dana01 schreef:tegen zoveel domheid kan ik niet op
succes met je prachtpaard
Dana01 schreef:jammer dat je er niet zuinig op bent, dan kun je er vele jaren langer van genieten...
Geloof me, iemand die zoveel geld aan een 3-jarige uitgeeft is er heus wel zuinig op!

')?
Citaat:@FitzChivalry: Waarom zou je een 3 jarige niet een paar keer per week licht kunnen berijden (ipv hem alleen maar te 'laten spelen met vriendjes in de wei Clown Bloos')?
Volgens mij weet de TS wel waar ze mee bezig is... Lachen