Renza schreef:Zal nog een keer foto's maken van een NH iets, krijg ik gelijk hele discussies in m'n topic
Niks van aan trekken joh

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Renza schreef:Zal nog een keer foto's maken van een NH iets, krijg ik gelijk hele discussies in m'n topic
Maroush schreef:Was jammer dat we van Jauke weinig konden zien, je zat voor ons helemaal achter de hindernissen Danielle
e_horse schreef:Ik vind het een beetje vreemd dat wanneer een volle zaal en Emiel op je zit te wachten dat je dan moeilijk doet over de kleur van de cap, zet op dat ding! Komt een beetje raar over op het publiek..
Citaat:Jammer dat mensen niet iets respectvoller met elkaar communiceren. Dat maakt het voor professionals erg tricky om zich te uiten... Voordat je het weet gaat er een heel verhaal aan de haal!
Ik ken Ellen als een integer, respectvol zeer professionele trainster die met alle liefde en trots haar paarden, dmv bijvoorbeeld zulke shows, wil delen. het enige wat ik lees is ge**** over een cap. (gevaarlijke opmerking waarschijnlijk wil niet half bokt over me heen hebben en de discussie weer oplaaien)
Citaat:De ruiter wist niet dat Emiel het dragen van een helm tijdens een demonstratie of les van hem als eis heeft en had haar eigen helm niet meegenomen. Voordat de ruiter de ring in ging is een tankleurige Rijhelm aangeboden, maar dit moest een zwarte zijn. Helaas verscheen zij toch zonder helm in de ring en voelde Emiel zich genoodzaakt hier vragen over te stellen. Daar het paard wat schieterig was en het de bedoeling was dat de ruiter zonder zadel zou gaan rijden vond Emiel het niet verantwoord door te gaan. Daarna ontstond er helaas een discussie over het wel of niet dragen van een cap of helm tijdens deze clinic. Emiel en de ruiter kwamen er in de vaart der volkeren samen niet uit dus is deze demonstratie jammer genoeg niet door gegaan.
Emiel:
Jannepauli schreef:Tsss... wat een gedoe nu weer zeg.
Kunnen we nu zitten wachten op het eerstvolgende gekakel als Dame van Grunsven ( om er maar één te noemen) de eerstvolgende keer de ring in rijdt met een hoedje, in plaats van een cap?
Al die no-no's die hier zo hard roepen over voorbeeldfuncties, mogen wat mij betreft NU rode koontjes krijgen.
simodi schreef:Jannepauli schreef:Tsss... wat een gedoe nu weer zeg.
Kunnen we nu zitten wachten op het eerstvolgende gekakel als Dame van Grunsven ( om er maar één te noemen) de eerstvolgende keer de ring in rijdt met een hoedje, in plaats van een cap?
Al die no-no's die hier zo hard roepen over voorbeeldfuncties, mogen wat mij betreft NU rode koontjes krijgen.
Even off topic: gezien haar laatste valpartij tijdens een clinic is ook voor haar een cap gewoon wel handig! Is niet paard- of ruitergebonden, is gebleken!
monya schreef:Dan kunnen we vast wel terug komen bij het onderwerp van dit topic nu. Het bitloze rijden.
Misschien start ik wel een hele discussie nu, maar er moet me toch iets van het hart. Een aantal optomingen zaten niet zo vriendelijk, bijvoorbeeld de springruiter welke de neusriem veel te laag en behoorlijk strak had zitten. Bitloos rijden is een prima uitgangspunt, maar had de vereniging daar dan ook niet een beetje op kunnen letten voordat zo iemand de ring in rijdt? Het bitloos rijden wordt gepromoot als zijnde erg vriendelijk tov rijden met bit. Optomingen controleren voor een demo komt de naam van de vereniging wel ten goede denk ik.