Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik kreeg echt een brok in mn keel .double schreef:Maar goed, we wilden ook weer niet de indruk geven, dat als ze dit soort trucjes vaker zou uithalen, ze gelijk weer lekker naar stal mocht. Even doorzetten dus.

Misschien bedoelt ze niet dat het paard het met opzet deed, misschien bedoelt ze wel dat zo'n incident vaker voor kan komen. Daar wel eens over nagedacht. Verkeerde woordkeuze van Double misschien, maar je kan ook normaal reageren. arno8 schreef:Als je een hoop gerammel in de trailer hoort ga je toch kijken? Vooral als je paard niet vaker in de trailer heeft gestaan? Dat is toch normaal? En ik neem aan dat de rit niet meteen op de snelweg begon? Kan me trouwens niets schelen als het op de snelweg is. Daar heb je namelijk ook een vluchtstrook.
Toevallig heb ik mijn paarden vandaag vervoerd, hoorde ook een hoop gerammel en ben direct gestopt. Gelukkig was er niets aan de hand. Heb ze even geaaid en toen weer rustig verder gereden.
Citaat:Als-ik-verstap-stoppen-ze-en-krijg-ik-aandacht". Kan goed aannemen dat Voice dit ook snel door zou hebben en dat Vera daardoor gewoon doorreed, zoals menig ander persoon ook zou doen.
Arabesk schreef:Citaat:Als-ik-verstap-stoppen-ze-en-krijg-ik-aandacht". Kan goed aannemen dat Voice dit ook snel door zou hebben en dat Vera daardoor gewoon doorreed, zoals menig ander persoon ook zou doen.
Dat bedoel ik nou dus