Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gezellig
Chewany schreef:@ AdemoJoey: je bent van harte welkom, laat je me wel op tijd weten of je mee doet dan kan ik je indelen, en een erg mooi paardenbeestje heb je ppffff
Enne; dank je
AdemoJoey schreef:Oehhhh leukkkk!!! Ik heb altijd al eens een "Engelse" wedstrijd met Ademo willen rijdenIk zal eens even kijken of ik dan vervoer heb, want ik zou daar graag aan mee doen (net zoals aan de Barrelrace trouwens, vind vooral Ademo wel wat denk ik
)

, je moet inderdaad die centrale weg in tytsjerk helemaal uitrijden, als je voorbij het bordje tytsjerk bent komt er een stal aan de linkerkant met koeien, als je die voorbij bent moet je de eerste afslag links nemen, maar je ziet het wel vanaf de weg 
magda_90 schreef:Trouwens even de fietsroute, als je bij de golfbaan uitkomt, zegmaar bij die weg richting de zomerweg, die weg moet je toch helemaal uitfietsen en dan is het aan de rechterkant toch?

magda_90 schreef:kan je altijd me bellen voor tel even pb enbedankt
Mocht ik niet komen opdagen dan ben ik de weg kwijt
Barrel wou ik ook wel aan mee doen maar dat weet ik niet zeker, dan word het ook al weer veel. En hij word er nogal heet van
Chewany schreef:@ feliciaa: het is idd wel de bedoeling dat je doorzit maar als je heeeeeeel langzaam in draf gaat dan lukt het vast wel en dat is juist de bedoeling in de pleasure enne die barrelrace mag je zelfs wel in draf doen het gaat echt alleen om de lol en met de race hoef je niet met andere paarden in de bak dan laat ik je als enige erin maar dat bespreken we dan nog wel ff
@emma: tuurlijk doe je mee, wedden dat vidal het heel goed kan
Maar een volgende keer graag!! Ik hou het in de gaten
Er komt toch nog wel een volgende keer hè?
Leuk! Dan zie ik je daar!! We hebben weer veel te oefenen
beide westernonderdelen