[WN] iemand zin om mee te doen in het Noorden??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chewany

Re: iemand zin om mee te doen in het Noorden??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-08 19:01

@ AdemoJoey: je bent van harte welkom, laat je me wel op tijd weten of je mee doet dan kan ik je indelen, en een erg mooi paardenbeestje heb je ppffff

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 20:14

Het word nog druk Tong uitsteken Gezellig Haha!

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 21:55

Chewany schreef:
@ AdemoJoey: je bent van harte welkom, laat je me wel op tijd weten of je mee doet dan kan ik je indelen, en een erg mooi paardenbeestje heb je ppffff

Als ik mee kan doen laat ik het zo snel mogelijk weten Ja Enne; dank je Bloos

Chewany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-08 01:58

Hey Em tuurlijk wordt t druk maar dan nog ben je moeilijk te verslaan vidal loopt gewoon goed alleen je moet m wel een warm jasje aantrekken oig een broek ofzo, beetje opzichtig die naakte man in de bak Knipoog

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 13:20

AdemoJoey schreef:
Oehhhh leukkkk!!! Ik heb altijd al eens een "Engelse" wedstrijd met Ademo willen rijden Haha! Ik zal eens even kijken of ik dan vervoer heb, want ik zou daar graag aan mee doen (net zoals aan de Barrelrace trouwens, vind vooral Ademo wel wat denk ik Knipoog)

Ja! Leuk.. rijdt er een bekende mee!

Onze barrel wordt heeeeel langzaam vrees ik, de schrik zit er nog in na onze val.

Kee, Horsemanship met pleasure dus... ik heb er zin in.

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:23

Ik heb er ook vet zin in Lachen
Mijn pony is vandaag van de trailer gevallen, mijn moeder zou haar uitladen maar ze deed eerst de stang los en daarna zou ze pas het halstertouw doen maar mijn pony ging al achteruit en dus viel ze naast de trailer en hing ze als het ware aan haar hoofd..
Gelukkig heeft ze alleen een paar wondjes op haar benen, is het niet dik en loopt ze niet kreupel..
Nou maar hopen dat ze goed blijft lopen want ik wil echt heel graag mee doen!!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:26

Ga je alleen met dressuur meedoen Hilde? Of ook andere dingen?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:33

Trouwens even de fietsroute, als je bij de golfbaan uitkomt, zegmaar bij die weg richting de zomerweg, die weg moet je toch helemaal uitfietsen en dan is het aan de rechterkant toch?

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:39

@ magda: nee aan de linker kant Knipoog, je moet inderdaad die centrale weg in tytsjerk helemaal uitrijden, als je voorbij het bordje tytsjerk bent komt er een stal aan de linkerkant met koeien, als je die voorbij bent moet je de eerste afslag links nemen, maar je ziet het wel vanaf de weg Knipoog

@ Emma: Ja, ik heb het rijden met ziranda net een beetje onder de knie dus dan ga ik haar niet metteen iets anders aan leren.. De barrelrace leek me wel heel leuk maar ik ben bang dat Ziranda dan zo heet word dat ik haar niet meer hou.. en ziranda bokt naar andere paarden als die naast haar lopen dus de Pas de Jeux is ook niet echt een goed idee Tong uitsteken

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:42

magda_90 schreef:
Trouwens even de fietsroute, als je bij de golfbaan uitkomt, zegmaar bij die weg richting de zomerweg, die weg moet je toch helemaal uitfietsen en dan is het aan de rechterkant toch?

je fietst langs de golfbaan en ga je helemaal door tot dat je in tytsjerk komt fiets je tussen de huizen door en kom je op een narmale weg dan ga je richting spoor daar ga je overheen en als mar recht door
vanaf het spoor is het de 3 de vluchtheuvel aan de linkerkant daar is het

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-08 19:45

bedankt Tong uitsteken
Mocht ik niet komen opdagen dan ben ik de weg kwijt Huilen van het lachen

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:06

magda_90 schreef:
bedankt Tong uitsteken
Mocht ik niet komen opdagen dan ben ik de weg kwijt Huilen van het lachen
kan je altijd me bellen voor tel even pb en

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:09

@ Hilde: Hoef je haar toch ook niks voor aan te leren, ik doe ook gewoon voor de lol mee met de pleasure Lachen Barrel wou ik ook wel aan mee doen maar dat weet ik niet zeker, dan word het ook al weer veel. En hij word er nogal heet van Tong uitsteken

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:55

Ik weet helemaal niet hoe dat gaat en kan er ook geen les in krijgen, en omdat ik het rijden nu net goed onder de knie heb wil ik liever niet iets met haar gaan doen waardoor we er misschien weer helemaal van af ben, en ik kan nog niet doorzitten op ziranda en dat is wel de bedoeling bij het western rijden volgens mij..

Chewany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 23:52

@ feliciaa: het is idd wel de bedoeling dat je doorzit maar als je heeeeeeel langzaam in draf gaat dan lukt het vast wel en dat is juist de bedoeling in de pleasure enne die barrelrace mag je zelfs wel in draf doen het gaat echt alleen om de lol en met de race hoef je niet met andere paarden in de bak dan laat ik je als enige erin maar dat bespreken we dan nog wel ff
@emma: tuurlijk doe je mee, wedden dat vidal het heel goed kan Knipoog

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 10:03

Ach jaah ik houd het toch eerst maar even alleen bij de dressuur.. Volgende keer doe ik misschien ook aan andere dingen mee Lachen

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:11

Ik heb dus moeite met lichtrijden hihi.. ben steeds opgelucht als ik mag doorzitten in de dresuurproef.
Ik krijg mijn onderbenen niet stil en op het goede been lichtrijden is ook een kunst! In de trainingen red ik me er wel mee... maar wedstrijd?!

Trouwens.. als je van hand moet veranderen en je bent aan het lichtrijden, wanneer moet je dan van been veranderen? Op X doe ik altijd, maar in de proef staat van E naar F en dan ga je niet over x... ??? confuus..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 20:23

Halverwege de lijn doe ik het altijd Clown

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 21:43

in het knhs regelement staat dat ze 't het liefste zien als je het op het eind van de diagonaal doet..

Ik hoop dat mijn proef een beetje gaat lukken, ik heb nu alweer een week niet gereden na dat ongelukje dus niet kunnen oefenen.. Het stilstaan en doorzitten vinden ik en ziranda nog erg moeilijk maar ben er wel mee bezig, gelukkig hoef ik alleen vanuit stap stil te staan dus dat valt mee.. Ik hoop dat er tijdens de proef net zo'n spetterende middendraf uit komt als thuis want dan kan ik daar m'n punten even lekker op scoren Tong uitsteken

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 23:52

Chewany schreef:
@ feliciaa: het is idd wel de bedoeling dat je doorzit maar als je heeeeeeel langzaam in draf gaat dan lukt het vast wel en dat is juist de bedoeling in de pleasure enne die barrelrace mag je zelfs wel in draf doen het gaat echt alleen om de lol en met de race hoef je niet met andere paarden in de bak dan laat ik je als enige erin maar dat bespreken we dan nog wel ff
@emma: tuurlijk doe je mee, wedden dat vidal het heel goed kan Knipoog

Hij vind het ook geweldig, ben alleen bang dat ie wat uitgeput raakt. Vorige keer lag hij halverwege ook te slapen in zijn stal Tong uitsteken

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 13:54

Helaas... voor mij wordt het hem niet Verdrietig Maar een volgende keer graag!! Ik hou het in de gaten Haha! Er komt toch nog wel een volgende keer hè?

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 18:01

Jammer Tessa... Zie ik je in Oosterwolde de 24 ste feb?

Aan het einde van de lijn dus..Leek mij logischer ook eigenlijk.
Doorzitten en stilstaan is juist waar wij het van moeten hebben en middendraf is eehhmmm . nou ja.

We doen het voor de lol en ik merk echt dat dressuurproef rijden momenteel niet helemaal strookt met onze training. Dus als je ons iets heel anders ziet doen ....

AdemoJoey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 18:17

Jaaaa 24 februari zijn we weer van de partij Haha! Leuk! Dan zie ik je daar!! We hebben weer veel te oefenen Ja

Enne; veel plezier iedereen tijdens deze bijzondere wedstrijd in het Noorden!!

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 18:26

Dank je en tot ziens in o'wolde dan maar!

cowboyberend

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-08 18:35

ik ben er ook bij Haha! beide westernonderdelen Cool