Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Aimee schreef:Waarom willen jullie in vredesnaam een pony persé op het land zetten die niet pijnvrij is
MWM neemt een hele dappere beslissing, waarbij ze niet aan zichzelf denkt, maar aan het lijden van de pony
A_n_n_e_ schreef:wie zegt dat we dat perse willen, sorry hoor maar ik vind niet dat je zo hoeft te reageren, wij willen alleen maar helpen.
Nogmaals sterkte MWM! Aimee schreef:A_n_n_e_ schreef:wie zegt dat we dat perse willen, sorry hoor maar ik vind niet dat je zo hoeft te reageren, wij willen alleen maar helpen.
Wie wil je helpen dan?
De pony wordt er echt niet blijer van om continu met pijn in de wei te staan.
MWM wordt waarschijnlijk ook niet blijer van die berichten van mensen die denken dat ze niet alles eraan heeft gedaan.
Het is heel moeilijk en zwaar, maar wel de beste beslissingNogmaals sterkte MWM!
MyWishMax schreef:@ Anne: Nouja op foto's mankeert hij wel wat, maar het zijn geen extreme dingen. Maar hij is héél erg gevoelig. Van 1 wondje heeft hij bijvoorbeeld na een paar uur een enorm dik been.
Zijn voorbenen zijn zo aan eht verslijten dat hij het compenseert met zijn hele lijf en dat is natuurlijk ook niet goed. We hebben het lang kunnen verbeteren met rijden, maar nu is hij echt op. Hij komt niet eens een bocht meer door en opstaan wordt ook lastig.
Ook gedraagt hij zich anders nu, niet meer vrolijk enzo. Dat was voor mij ook een reden. Het is niet meer de pony die hij was.
! 

Maxje loopt echt heel goed en het ziet er zo fijn uit altijd.. Heel veel sterkte !