Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:10 of 20 pnt verschil ziet er vreemd uit maar kan zonder dat er "fouten" gemaakt zijn.
Wijken voor het rechterbeen is voor de jury bij M heel lastig te beoordelen, als je geen gekke taktfouten of aanleuningsproblemen ziet ga je dan al gauw naar een 6.

Citaat:mmm snoekiej kom je nog springen a.s. zondag in nootdorp (is oefenspringen georganiseerd door de kring )
en als jij weet dat de kringkampioenshcappen op 5 jan worden gehouden in NIeuwe wetering waarom stuur jij je coupons dan naar mij voor 12 januari e niet naar nieuwe wetering voor 5 jan.???
je bent en blijft een lekker ding hoor

?
Citaat:Voor de rest van het topic:
Ik rijd bij de pony's, met mijn pony Vorstin in de L2. Ik heb 5 januari kringkampioenschappen!
Ik ga nu ff het topic doorlezen
)
! astridastrid schreef:Ik ga schrijven 2 Januari in Noordwijkerhout. En ik wil mooie cijfers schrijven dus allemaal goed rijden!
ben benieuwd hoe banshee het gaat doen
Otje schreef:astridastrid schreef:Ik ga schrijven 2 Januari in Noordwijkerhout. En ik wil mooie cijfers schrijven dus allemaal goed rijden!
ik zou 5 januari schrijven als ik jou was, misschien heb je dan wat meer deelnemers
astridastrid schreef:Otje schreef:
ik zou 5 januari schrijven als ik jou was, misschien heb je dan wat meer deelnemers
Hey, niet zo bijdehand he, hihi...
Vooruit, kom ik 5 Januari ook!
Otje schreef:Astrid kom je bij de paarden in Noordwijkerhout schrijven of bij de pony's in Nieuwe Wetering???????
astridastrid schreef:Otje schreef:Astrid kom je bij de paarden in Noordwijkerhout schrijven of bij de pony's in Nieuwe Wetering???????
Bij de paarden in Noordwijkerhout. Zie ik je dan ook?
?