Moet het wel op tijd weten vanwege werk enzo en het eventueel vrij vragen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Zweetdekens wel met hals, winterdekens weet ik niet staat er niet bij. Maar ja kan altijd gaan kijken. Is wel best ver hoor met het OV vanaf Tilburg, met de auto denk ik ook wel hoor. En tijdens tentenkamp is het best druk, dus kan je niet zo heel makkelijk je auto dichtbij parkeren
vonneke schreef:Lous schreef:Zweetdekens wel met hals, winterdekens weet ik niet staat er niet bij. Maar ja kan altijd gaan kijken. Is wel best ver hoor met het OV vanaf Tilburg, met de auto denk ik ook wel hoor. En tijdens tentenkamp is het best druk, dus kan je niet zo heel makkelijk je auto dichtbij parkeren
ik ben wel ooit met de trein bij hyporama zelf geweest, dat is nog wel te doen.
Maar dan kan ik net zo goed een weaterbheeta bestellen via internet ergens anders. is net wat minder tijdrovend
patsur schreef:Ik wil ook gaan, ik zag op 9292ov dat het dicht bij Rotterdam Lombardijen station is.. Weet iemand de weg?
Bokt-Meeting?
Vende schreef:patsur schreef:Ik wil ook gaan, ik zag op 9292ov dat het dicht bij Rotterdam Lombardijen station is.. Weet iemand de weg?
Bokt-Meeting?
Als je uit het station loopt ga je het viaductje onderdoor en je blijft aan de rechterkant lopen van de weg. Je volgt zeg maar het voetpad aan de rechterkant, eerst rechtdoor en dan loopt hij vanzelf in een bocht. Als je de bocht om bent blijf je weer recht lopen en dan kom je op een lange weg met aan je linkerhand een autorijweg. Je loopt door tot je bij het kruispunt bent, en bij het kruispunt ga je weer rechts.
Dan zie je vanzelf een patatkraam, en daar voorbij zie je vanzelf de tenten van Hyporama![]()
Iedereen die 17, 18 en 19 oktober naar tentenkamp gaat, en die me ziet, even hallo zeggen hè want
dan moet ik werken bij Hypo
_Nicky schreef:De folder:
Voorkant
2e pagina
3e pagina
Achterkant