klumpertje schreef:oow zo.. maar was dat op de camping of gewoon parkeerterrein?
Gewoon op het parkeerterrein

Daar leek het wel een camping
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
klumpertje schreef:oow zo.. maar was dat op de camping of gewoon parkeerterrein?

maar weet dat niet helemaal zeker
mij lijkt dit echt mega gaaf!!! je hoord er alleen maar positieve verhalen over...
. 
Itsmy1987 schreef:hey ik meld me hier ookmij lijkt dit echt mega gaaf!!! je hoord er alleen maar positieve verhalen over...
hoe zit het met het inschrijfgeld en deelname, ben je veel kwijt in zo'n week... ik moet dan echt mega ver reizen, als ik dichter bij woonde was de keus niet zo moeilijk
QuickSilver schreef:oke klinkt erg leuk, je kan dus zelf op de camping en voor je paard een stal huren oid? Op wat voor bodem wordt het concours verreden?
) 
), maar vond het een groot succes
. Doe dan mee bij de paarden in het M1 of M2 even zien hoe snel het gaat
. Hoop M2
!! l0esjj schreef:Nou ik denk wel dat ik dan ook van de partij ben, wordt m'n 3e jaar.
Pony's Z2 óf misschien wel bij de paarden ()

rowo schreef:Ik geef meestal in april op, maar stal mijn paard dan ook niet op het terrein.

sjaantje schreef:rowo schreef:Ik geef meestal in april op, maar stal mijn paard dan ook niet op het terrein.
nee als je hem daar wil stallen moet je er wel eerder bij zijn..
moet dan wel een stal regelen, het is twee uur rijden enkel. dus even de kosten op een rijtje zetten als het zo ver is en dan opgeven!!