Overigens doe ik niet mee aan de selectie...
En ik ben 14-10 eerste reserve voor de herfstmeeting
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en de 30e ook en de 14e oktober is dus die herfstmeeting en aangezien ik ook selecties wil rijden.. dus ook graag in de L1 mag ik dus niet meerijden of ik moet nog alles in de B gaan rijden maar dan denk ik ik heb er al elf en dan moet ik dus nog ongeveer 5 wedstrijden rijden .. en dan mijn selecties nog dus jaa ik weet het nog niet.. maar ik denk aan de andere kant.. volgend jaar een herfstmeeting
)
Maar komt door samenvallen met palexini) 
Sansje schreef:30 september telt toch ook nog mee debbie..? Dus er is toch nog niks zeker over het HD-team? (tenminste dat dacht ik hoor... hihi houd me er niet zo mee bezig)

* jaaa ik snap je .. jij bedoelt misschien zit ik er wel helemala niet bij omdat er nog een wedstrijd is dus dan hoef ik me nergens druk om te maken ? bedoel je hem zo

Dat geeft mij altijd een extra wedstrijdgevoel als ik vroeg op moet.

pollew0p schreef:0oh wacht * leest nu nog een keer goed* jaaa ik snap je .. jij bedoelt misschien zit ik er wel helemala niet bij omdat er nog een wedstrijd is dus dan hoef ik me nergens druk om te maken ? bedoel je hem zo
... 
Sansje schreef:pollew0p schreef:0oh wacht * leest nu nog een keer goed* jaaa ik snap je .. jij bedoelt misschien zit ik er wel helemala niet bij omdat er nog een wedstrijd is dus dan hoef ik me nergens druk om te maken ? bedoel je hem zo
Zo bedoelde ik hem ja!!...

daarom snapte je het dus niet haha ga je de 30e ook bij ons starten je kan een auto winnen he en daar ga je dan mee naar KWPN hengstenkeuring 
!