Geweldig dat je dit voor deze pony overhebt! Dat het toch zo ver moest komen

Ik jullie er dan ook erg veel succes mee wensen en hopelijk voel hij zich snel weer kiplekker!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Niki_ schreef:Wát een smerig stelletje kl**tzakken die hem zo verwaarloosd hebben!Echt, heb er gewoon geen woorden voor.
![]()
Geweldig dat je dit beestje nog een kans wil geven, ik hoop echt dat hij er bovenop komt, en weer wat vet op zijn ribbetjes krijgt.
Hij is nu gelukkig in goede handen!
Héél erg veel succes met hem TS!
Niki_ schreef:Wát een smerig stelletje kl**tzakken die hem zo verwaarloosd hebben!Echt, heb er gewoon geen woorden voor.
![]()
Geweldig dat je dit beestje nog een kans wil geven, ik hoop echt dat hij er bovenop komt, en weer wat vet op zijn ribbetjes krijgt.
Hij is nu gelukkig in goede handen!
Héél erg veel succes met hem TS!
Tries_en_Faf schreef:Ongelovelijk hoe mensen zo'n beestje zo mager kunnen laten worden, ongeacht wat hun dierenarts wel of niet goed heeft gedaan, dit ziet toch iedere leek, dat het zo niet hoort, dan vraag je om verder onderzoek of een andere veearts.....![]()
Maar super dat je hem hebt gekocht!!! hou het in de gaten, wordt vast een mooi beestje! Hij is nog jong, dus hij komt er wel!