Ik hoop echt dat het gras niet te nat is en dat het niet regent, zou anders wel jmmr zijn
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik hoop echt dat het gras niet te nat is en dat het niet regent, zou anders wel jmmr zijn
. fastsaskia schreef:Wie word de winnaar van het pony rennen?????![]()
.
denice schreef:whitje schreef:heb jij wel eens meegedaan met amber? je komt me wel bekend voor en de naam van je paardje ook (laat ik het zo zeggen als ik amber op de startlijst van stompwijk zie dan zie ik daar een witte pony bij.Ben nu echt heel dom aan het praten, sorry als jullie me niet begrijpen
)
Ja, amber is mijn paard
twee jaar meegedaan met amber, en vorig jaar helaas gediskwalificeerd
dit jaar doe ik niet mee, amber is ziek
touwens, waar ken jij amber van dan??
fastsaskia schreef:Dan wordt het dit jaar tijd voor een nieuwe winnaar namelijk ik & Anoeska
sasika schreef:nouw winnen is uiteindelijk niet het belangrijkste maar de lol die we kunnen hebben daar!!
toch?

denice schreef:met een haflinger maak je geen schijn van kans hoor
inderdaad,dat meisje met die bonte zal wel weer winnen, al vraag ik me af hoe oud ze is!!

muhahaha maar ja jij hebt een grotere pony dan wat ik heb dus tegen mijn bijrijdster zul je niet rijden!!

inderdaad,dat meisje met die bonte zal wel weer winnen, al vraag ik me af hoe oud ze is!!
denice schreef:eerste ronde is een makkie

denice schreef:haha
nee zelfs niet in de eerste ronde
haha maar ok er zitten uitzonderingen tussen.
denice schreef:ik vind dat, omdat er zulke snelle ponys meedoen, hoe snel je haf ook is, helaas heeft die zijn bouw niet mee en houd het echt en keer op, terwijl zo'n pony nog een tandje hoger kan!
daarom vind ik dat