Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
snowdon schreef:...maar verder vind ik het hier weer typisch bokt... een kliekje arrogante meiden die met elkaar meel*llen...
Letizia schreef:snowdon schreef:...maar verder vind ik het hier weer typisch bokt... een kliekje arrogante meiden die met elkaar meel*llen...
Doe even normaal zeg....
Citaat:TS is niet echt handig in het verwoorden van haar mening en schiet (logischerwijs) in de verdediging. Jullie kunnen niet weten hoe zij in haar koppie de eventuele tips en adviezen tot haar neemt. Ik denk dat het verstandiger is om de commentaren te beperken en zeker vwb het galopperen over de weg, de klap aan pezen/gewrichten, levensduur politiepaarden, etc... want ik lees hier echt talloze onzinnige dingen waaruit ik alleen maar kan halen dat de meesten maar wat uit hun mouw schudden.
Berdien schreef:Bij mijn weten staan er meerdere foto's in de beginpost van de TS. Daar valt ook op te reageren![]()
Verder is het heel simpel, alleen on-topic reacties zijn toegestaan. Punt.
Citaat:Ik schrik ook van die foto met het veulen over de sprong, maar verder vind ik het hier weer typisch bokt... een kliekje arrogante meiden die met elkaar meel*llen.
Jolliegirl schreef:ach k ga wel over op pb dan.
tevens heb ik ook gezecht dat ik het een leuke pony vind
Tancreda4 schreef:*ziet nu pas het veulen*
Ik vind je een beetje tegenstrijdig... Aan de ene kant ben je té 'voorzichtig' met je paard door een jong veulen al peesjes aan te doen, en aan de andere kant ben je absoluut niet voorzichtig bezig wat betreft het galoperen op straat maar vooral het laten springen (HOOG) op zo'n ontzettend jonge leeftijd....
Echt belachelijk die foto in je profiel... En ja, dit is geheel offtopic, maa rik vind het HEEL jammer dat je denkt dat je het allemaal zo ontzettend goed weet, en ondertussen harstikke stom bezig bent.
Lin4Life schreef:Iedereen voor de tips enzo bedankt.
Over het verder commentaar ga ik niet in want dan onstaat er weer een discussie...
Op Pb overgaan vind ik een beetje sneu.
Nicole10 schreef:Wist je dat galopperen op de straat echt heel slecht is voor de gewrichten? Aangezien het asfalt totaal niet meebeweegt zoals bijvoorbeeld zand of gras, krijgt het gewricht steeds een ongelofelijk schok. Je moet je voorstellen dat het ongeveer 4 keer het gewicht is.. Als dat op 1 been komt wordt je niet blij denk ik..
Verder vind ik het super goed dat je m aan zoveel laat wennen! Wordt hij lekker mak van, maar dat is hij al zo te zien
Super leuk paardje !!
Melissaa_x schreef:Leuke merrie![]()
Lin4Life schreef:Jups, hij loopt heel veel buiten, en zijn hoeven gaan niet kapot of wat, slijten allen iets meer dan in de bak.
nikita_love schreef:een paard voor de wagen laten ze ook niet galoperen hoorniet op asfalt in elk geval
die stappen en draven altijd...maarja Lin, ik vind het wel een super beestje!