Whahaha! Ik snap precies waarom die kleine de naam "Slash" draagt! Geweldige foto's van een superleuk koppel!
kimmie261 schreef:haha hij is 70 cm "groot" maar hij denkt dat ie 2 meter is..hahahah zo 1 ken ik er ook nog Wat een geweldig dier, ik vind maestro ook zo'n gave dikke nek hebben! T eigenwijze straalt er vanaf
Haha ik heb weer net zo genoten als de vorige keer .Echt een geweldig beestje vind ik dat en dat ie grote paarden zo geweldig vind is ook zo leuk .
Prachtig om te zien Echt ongeloofelijk lief! Weet niets meer om te zeggen (ben een klein beetje sprakenloos en dat gebeurt niet veel )
haha lief he??is ook echt heel erg aandoenlijk om te zien,zeker doordat maestro echt op zijn knieen gaat,om te spelen met dat kleine haarballetje..
fem, hij is in 1 woord geweldig, wat een leuke 'haarbal' en die 2 saampjes echt erg schattig. wat ziet Maes er goed uit !!
ja he,ik vind zelf maesje er ook erg goed uizien... slash is echt ook geweldig,hij staat nu ook bij maes in de wei,wilde niet bij die ouwe staan,en ze spelen wat af samen...echt heel lief...
Omg wat een leukerds En wat een HAAR heeft het ukkie! Fantastisch, echt super lief hoe ze samen spelen. Maestro "bukt zich zelfs
Ontzettend leuk shetje! Leuk beestje ook, die schimmel .Volgens mij vind de shetlander het erg moeilijk om zijn hormonen in bedwang te houden, aangezien hij alleen maar met de koker eruit loopt .. Laat je hem hengst?