Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marcato schreef:Als het goed is wel, ik weet het eigenlijk niet. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er nog niet helemaal mee bezig ben, haha! Ik ben nog zo hard aan het trainen en eigenlijk ben ik er op dit moment nog niet aan toe om te starten. Dan vergeet je de wedstrijden toch wel een beetje (oeps). Maar ik zal me van de week ff gaan beraden voor deze dag, hahahaha!
Marcato schreef:@ mynique: Shaar, ik vind het echt zo leuk dat we gezellig met z'n 2-tjes naar dat gala gaan met VIP kaarten. Echt te gek! Heb er mega zin in!!!
Ik weet alleen nog steeds niet of ik samen kan gaan met Daan i.v.m. de starttijden. Staat jouw aanbod anders nog? Anders moet ik ff de trailer reserveren en brengt Rich me er heen.
Cardy schreef:...trouwens hoe moet je je kleden als VIPhaha
sabje19 schreef:Th0mas schreef:nog 19 dagen![]()
Je bent weer erg ongeduldig.
Ik ben zo ie zo s'avonds aanwezig kijken naar de schowavond.
Maar als je even doorgeeft wanneer je moet starten Thomas dan kan ik even plannen voor het kijken.
Zag dat het al vroeg begint zaterdags.
Marcato schreef:Nee, in principe kost alleen de vrijdagavond show geld. Rest is gewoon zoals elk jaar gratis!
Th0mas schreef:Ik ga igg zaterdagavond naar show kijken zoals altijd![]()
Ik stuur je een PB als ik de tijden heb!
mylo schreef:tjee nog steeds geen startlijsten... iemand enig idee wanneer die komen??
Marcato schreef:He, ik sta er ook op. Om 9.10 uur!!! echt wel vroeg...! Maar ik ben er nog niet uit of ik wel ga starten. Denk dat ik toch moet afzeggen helaas...
sabje19 schreef:Marcato schreef:He, ik sta er ook op. Om 9.10 uur!!! echt wel vroeg...! Maar ik ben er nog niet uit of ik wel ga starten. Denk dat ik toch moet afzeggen helaas...
Dan kan ik je nog niet zien starten