moest je ook tegen een dianne ramakers?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

EevaAhH schreef:super! gefeliciteerd!
moest je ook tegen een dianne ramakers?
beter met springen nu
eindelijk
, in t begin ging t toch zo slecht met kendy met springen. word allebei in beek gehouden? dressuur en springen? kampioenschappen? 

Niekoezz schreef:Ik heb zondag ook in Helden gereden! In het DM1, maar damn, wat een kleine losrijruimte had ik toen nog... Met al die kleine pony'tjes er bij. Toch nog 183 pt, maar slechtste proef ooit
Joske_Vuran, ik heb jou zien losrijden als het goed is.
Zijn niet veel fjorden die M2 lopen.. Ik heb jou niet herkend ofzo, ik zal eens in je profiel kijken
Julia_Romeo schreef:ik ben niet door met limburgse.. wel met brabantsemaar bij ons is het als er 2 mensen evenveel plaatsingspunten hebben mag degene die met de proeven bij elkaar opgeteld de meeste punten heeft door.

Niekoezz schreef:In mijn profiel staan geen foto's van deze pony als het goed is. Heb wel een paar (oude) topics. Jij was ook door naar de Limburgse he? Ik ga na de Limburgse over naar het M2. Dan wordt ik je concurrent

EevaAhH schreef:wat jammer dat het niet meezit, net voor de limburgse..
mij gaat het echt super! hij pakt alles goed aan en luistert ook eindelijk weer eens goed aan mn been.
Gaan jullie ook naar susteren?

(prive les)