Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Naomi86 schreef:Sodeju zeg, wat een reacties! Ik kan wel om de foto lachen, die mensen zijn gediplomeerd en weten heus wel wat ze doen... Als ze hun werk goed uitvoeren is er toch niks an 't handje? Je moet toch ook een beetje lol kunnen beleven op je werk... En inderdaad je wil volgens mij niet weten wat ze in ziekenhuizen met je doen als je onder narcose bent haha, ach ja daar kom je ook nooit achter. Paard is waarschijnlijk allang dankbaar er nog een mooi leventje erop na te houden, inplaats van in een overbeladen vrachtwagen richting Italie te gaan, om zich vervolgens daar een kogel door de kop te laten jagen... Dat is pas respectloos...

annepanne schreef:@gillgipsey Het gaat mij er niet om of jij wel of niet je gegevens op bokt wil zetten, maar je zet hier wel een reactie van CD neer (uit een ander topic!!) met daarbij de opmerking van ze wil niet eens zeggen waar ze werkt (zo kwam het op mij over). Waarom zou ze dat moeten doen?
annepanne schreef:Veel van jullie zullen dit deel van een paard niet kennen, het onder narcose zijn en hoe het gaat in een dierenartspraktijk. Maakt niet uit, ieder mag zijn mening geven, daarvoor is het een forum! Maar op een gegeven moment is je punt wel duidelijk! Je vind het niet leuk, prima klik op het kruisje en kijk naar een andere foto!
annepanne schreef:Ik ben niet CD's woordvoerder hoor, ze wil niet eens weten wat dat kost!! Maar ik vind de reacties wel overdreven en daar reageer ik op! Bovendien vind ik het laag om iemands berichten na te speuren en dat vervolgens hier neer te zetten!
Maarja dat is mijn mening!!
annepanne schreef:Voor de anderen veel plezier met het kijken naar deze foto en het raden van de andere foto (of durft niemand zich eraan te wagen??)
ik ben CD fan number 1
* 
katiavl schreef:reltopicik ben CD fan number 1
![]()
*Kijkt is rond je wilt niet weten wat ik met mijn rat heb gedaan tijdens practicum*
Al zal ik het zelf nooit doen is het wel lollig.
GillsGipsey schreef:katiavl schreef:reltopicik ben CD fan number 1
![]()
*Kijkt is rond je wilt niet weten wat ik met mijn rat heb gedaan tijdens practicum*
Och je kunt maar ergens fan van zijn. Ook aan het studeren voor paraveterinair (dierenartsassistente)?

katiavl schreef:reltopicik ben CD fan number 1
![]()
Och je kunt maar ergens fan van zijn. Ook aan het studeren voor paraveterinair (dierenartsassistente)?
katiavl schreef:Heb ik al gedaan. Maar dan op secundair niveau dierenarts assistente. Nu diergeneeskunde......
je kan maar bezig blijven.
katiavl schreef:Vind trouwens de foto niet zo erg. Als het nu een particulier paard was..
katiavl schreef:Vraagt zich trouwens altijd zelf af wat ze doen tijdens een operatie humane.

katiavl schreef:jullie figuren en het ons kent ons. Je trekt wel erg snel oordeel over mij........ moet ik zeggen
ik snap wat je wil zeggen

GillsGipsey schreef:loesje688 schreef:Jeetje wat een reactiesHet paard heeft er toch niets van gemerkt en het zal zeker niet schadelijk voor 'm zijn, ze zit er niet eens echt op.
edit: het paard is trouwens van hun zelf, zijn er hier nu echt mensen die denken dat het met paarden van andere ook zo gaat??? Jeetje, wordt wakker zeg
Het gaat er toch ook niet om of het schadelijk is voor het paard, dat zal best wel niet, maar meer dat het getuigt van weinig respect tegenover het paard. Als dat paard wel bij kennis was geweest had ie het vast niet zo leuk gevonden toch ? Ik verwoord alleen maar wat HEEL veel mensen zullen denken : Als zo'n dierenarts en zijn team al zo met paarden van zichzelf omgaan zal er ook niet zoveel respect zijn voor de paarden van een ander. Het is niet gezegd DAT dit ook werkelijk zo is, maar zo'n foto is nou niet bepaald bevordelijk voor het beeld wat mensen gaan vormen en dan ben ik echt wel wakker hoor.
Discussietje hoor
*leest vrolijk verder hoe dit afloopt*
!
CarpeDiem schreef:@ angela: jij speelt vals