Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat dekje staat hem ook goed.
gebruik ik voor hem =D khOuuvnnjOuu schreef:ik moet zeggen dat hij best mager is.. vind het erg jammer.. gebeurt veel te vaak op maneges![]()
tis wel een harstikke leuk ding..
edit: zijn neusriem zit ook te hoog
JorisDy schreef:onley schreef:ten eerste staan je foto's hier verkeerd er staan namelijk geen rijfoto's tussen
dus ik heb getemd
en sorry hoor maar daar zou ik weigeren om op te rijden die witte plek op zijn rug op de laatste foto
komt toch niet door toeval daar.
daar kan ik 2 dingen aan plakken en dat zijn A veel te mager
en B slecht passend tuig net als dat hoofdstel.
Ik snap dat je als paardenliefhebber op zoiets gaat rijden
wat vandaag of morgen door zijn benen kan gaan omdat het zo mager is.
Dat is mijn mening wil je dit commetaar nietmoet je niet zulke foto's plaatsen
sorry hoor.
Goed dat je je meting uitend. maar toch wil ik iets zeggen, die witte vlek was er al toen die aankwam. en dat is totaal genezen en zie geen rede waarom je daardoor niet kan gaan rijden. Dat van te mager wordt aangewerkt en hij krijgt genoeg hooi en minder biks zodat die minder hard gaat. Met dat hoofdstel heb je gelijk, zou het op de manege zeggen. En trouwens dat die door ze benen kan zakken valt ook wel weer iets mee!
, k snap anders niet hoe sommigen van julie op hun berichtjes komen.

Lilian1991 schreef:Browny heeft ook al zijn dekentje op

Het ligt er dan toch echt aan hoeveel ze te eten en hoeveel beweging ze krijgen
en ze ziet er verder ook niet echt slecht uit ofsow. Veel plezier nog samen! Kidcatlover schreef:Wat een commentaar zeg, haha
Op maneges zie ik juist ook vaak pony's die ietwat aan de dikkere kant zijn...
En dat hij alles er af loopt? Dat lijkt me sterk...ik heb een súper energieke pony die zelfs in haar stal nog veel loopt. Maar ze heeft toch een redelijke buik die er maar niet af wilHet ligt er dan toch echt aan hoeveel ze te eten en hoeveel beweging ze krijgen
Verder lijkt het me een erg leuke ponyen ze ziet er verder ook niet echt slecht uit ofsow. Veel plezier nog samen!
ladypaard schreef:uhh geloof ik had mod gezegd : Vanaf nu alleen nog ontopic reacties.
Iedereen die offtopic gaat of beschuldigingen / verdachtmakingen uit, wordt hier op aangesproken.
en een andere mod : Over het dun zijn van het paard is genoeg gesproken.
TS kan hem zelf niet voeren, dus is daar weinig discussie over.
dus waarom lezen jullie niet even voordat jullie een berichtje plaatsen? of is dit julie manier om meer posts te hebben ofzo??, k snap anders niet hoe sommigen van julie op hun berichtjes komen.
maar nu een uitdrukkelijke vraag of julie eindelijk eens gewoon kunnen reageren,
want nee het is niet haar eigen pony (dan had ie er heel anders uit gezien)
en nee zij kan m dus niet voeren, (hooi geven kan wel, maar dat gebeurd al)
nee ze kan m ook niet naar de tandarts brengen, (eigenaar weet ervan, zijn verantwoordelijkheid)
en voor de duidelijkheid, foto's zijn momentopnames, zo kan het in het echt anders zijn, dan op de foto lijkt,
en browny heeft een te groot bit, geloof ik dus daarom lijkt het al snel dat hij door de mond word getrokken. (en hij staat niet al te gemakkelijk stil)
browny is gewoon een superlieve pony, die enorm voorwaarts is, een smalle bouw heeft,
en jammer genoeg op een manege staat,
maar de ts kan hier niet zomaar wat aan doen,
en een reactie over dat ze dan maar ergens anders moet gaan rijden, is niet welkom, want hier in de buurt is niet zomaar wat..
JorisDy schreef:Die berichten zijn niet meer teogelaten! De mod's hebben dat verboden!!!
zoals Ladypaard nu al 2 keer herhaald heeft!
zijn jullie dan nog zo BLIND om er over door te gaan.
We zeggen toch niet dat het op IEDERE manege zo is?
.