Even showen..!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Draflinger

Re: Even showen..!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-06 19:23

Leuke fjordiies veel plezier met inrijden:D

paramejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 09:59

rakni schreef:
Wat een leuke paardjes!!

Inrijden op 2 jarige leeftijd vind ik persoonlijk echt te jong,
maar het is wel gangbaar in de fjordenwereld. groetjes Rakni

is dat zo? tuurlijk uitzonderingen daar gelaten,maar volgens mij is inrijden met 2 jaar niet gangbaar in de fjordenwereld. heb zelf ook zo'n lekker mannetje,zijn naam is ook met een A en is net 2,5 maar geen haar op mijn hoofd die denkt aan inrijden.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 14:01

Zullen we ons in dit topic beperken op de foto's en niet de discussie over wel/geen cap en de goede leeftijd om een fjord in te rijden, aangezien dat per paard verschilt (wat ook in dit topic al veel naar voren komt) en wij dat niet uit foto's kunnen opmaken Lachen

Dit topic hoort trouwens op ITP, en je kan eventueel hier de link achterlaten.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 15:54

Medousa schreef:
Zullen we ons in dit topic beperken op de foto's en niet de discussie over wel/geen cap en de goede leeftijd om een fjord in te rijden, aangezien dat per paard verschilt (wat ook in dit topic al veel naar voren komt) en wij dat niet uit foto's kunnen opmaken Lachen

Dit topic hoort trouwens op ITP, en je kan eventueel hier de link achterlaten.

dat had een mod ook al getypt, dat we niet meer mochten zeuren over die cap enzz. Haha! Knipoog

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 16:21

Ketaki schreef:
dat had een mod ook al getypt, dat we niet meer mochten zeuren over die cap enzz. Haha! Knipoog

Maar dat heeft dus blijkbaar niet veel uitgemaakt omdat nu een pagina later het er nog over gaat Knipoog

Charret

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 18:54

paramejo schreef:
rakni schreef:
Wat een leuke paardjes!!

Inrijden op 2 jarige leeftijd vind ik persoonlijk echt te jong,
maar het is wel gangbaar in de fjordenwereld. groetjes Rakni

is dat zo? tuurlijk uitzonderingen daar gelaten,maar volgens mij is inrijden met 2 jaar niet gangbaar in de fjordenwereld. heb zelf ook zo'n lekker mannetje,zijn naam is ook met een A en is net 2,5 maar geen haar op mijn hoofd die denkt aan inrijden.

Mee eens, wat een idiote opmerking. Scheve mond

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:16

Het zijn idd wel erg leuke fjordjes en ook ik denk dat ze gezien de letter toch echt ongeveer 2,5 zijn, heb er zelf ook een van die leeftijd. Ik denk alleen gezien het nog jonge en zo te zien ook lekker lichte meiden zijn, het geen drama is dat ze er af en toe even op stappen. Ik heb zelf ook al stiekem op mijn fjordenkind gezeten, al ga ik hem pas met drie jaar inrijden. Maar ja het kriebelt toch wel he als je je knollie al twee jaar hebt Haha! Maar goed meiden, heel veel plezier met jullie leuke fjordjes hoor, doe wel voorzichtig en bedenk je goed waar je mee bezig bent.

Groetjes Thessa en Aike Doei!

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 13:00

[FJ] > [ITP]

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-06 13:40

leuke fjorden zeg! vind vooral de kleinste erg leuk Lachen

verder over die letter, niet alle paarden zijn ingeschreven in het stamboek. Op de manege waar ik rij stond een fjord, Zelda. Iedereen schatte haar altijd in de 30 terwijl ze dat nog neit was, maar ja aan haar letter te zien he..

Die paarden kunnen wel zo genoemt zijn omdat dat misschien leuk klonk? Niet iedereen vind het belangrijk om zijn/haar fjord in het stamboek te hebben hoor..

Verder succes met inrijden en ik hoop nog genoeg foto's te zien van de vorderingen die jullie met jullie schattige fjordjes maken Knipoog

Shtlanders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-06 13:42

bedankt..Knipoog en nog meer foto's zullen er nog wel komen maar ik wil pas echt gaan inrijden als ze rond de 3.5 en 4 jaar zijn duss voorlopig nog maar lekker stappen met ze...Knipoog