Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

rakni schreef:Wat een leuke paardjes!!
Inrijden op 2 jarige leeftijd vind ik persoonlijk echt te jong,
maar het is wel gangbaar in de fjordenwereld. groetjes Rakni

Medousa schreef:Zullen we ons in dit topic beperken op de foto's en niet de discussie over wel/geen cap en de goede leeftijd om een fjord in te rijden, aangezien dat per paard verschilt (wat ook in dit topic al veel naar voren komt) en wij dat niet uit foto's kunnen opmaken
Dit topic hoort trouwens op ITP, en je kan eventueel hier de link achterlaten.
Ketaki schreef:dat had een mod ook al getypt, dat we niet meer mochten zeuren over die cap enzz.![]()
paramejo schreef:rakni schreef:Wat een leuke paardjes!!
Inrijden op 2 jarige leeftijd vind ik persoonlijk echt te jong,
maar het is wel gangbaar in de fjordenwereld. groetjes Rakni
is dat zo? tuurlijk uitzonderingen daar gelaten,maar volgens mij is inrijden met 2 jaar niet gangbaar in de fjordenwereld. heb zelf ook zo'n lekker mannetje,zijn naam is ook met een A en is net 2,5 maar geen haar op mijn hoofd die denkt aan inrijden.

Maar goed meiden, heel veel plezier met jullie leuke fjordjes hoor, doe wel voorzichtig en bedenk je goed waar je mee bezig bent.

en nog meer foto's zullen er nog wel komen maar ik wil pas echt gaan inrijden als ze rond de 3.5 en 4 jaar zijn duss voorlopig nog maar lekker stappen met ze...