obelix schreef:DendroFleur schreef:Als ik het goed begrijp zijn er dus veel minder rassenshows. Alleen nog maar stands.
Ja klopt.. Ze hebben het hele gebeuren ietjes omgegooit..
nee he! ik vond het de afgelopen jaren juist helemaal geweldig! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
obelix schreef:DendroFleur schreef:Als ik het goed begrijp zijn er dus veel minder rassenshows. Alleen nog maar stands.
Ja klopt.. Ze hebben het hele gebeuren ietjes omgegooit..
nee he! ik vond het de afgelopen jaren juist helemaal geweldig! 

Frank schreef:Op 18 November ben ik er, en sta ik op de stand van de endurancevereniging.
Dus zwaaien he

Sjonniej schreef:Waarom niet Rivjenn??
En nog iemand van onze stal staat daar met een standje van de EASP (een allround sport paard) en ja ik ga zondag ook we hebben door die 2 stands waarschijnlijk toch vrijkaarten
xxx obelix schreef:Als je voor de shows gaat en niet voor wat anders,en je ziet er weinig tussen staan wat interresant is,zou ik niet gaan
Ik ben zondag van de partij met een vriendin (elvismarlon) hier op bokt! Cyntje schreef:Heel misschien en dan ga ik op zaterdag...
0ojannekeo0 schreef:obelix schreef:
Ja klopt.. Ze hebben het hele gebeuren ietjes omgegooit..nee he! ik vond het de afgelopen jaren juist helemaal geweldig!
Cyntje schreef:Ja maar ik heb Borrie nog niet afgeschilderd
nee hoor grapje