Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
b0ter schreef:Als Arabian_Girl de foto's heeft gemaakt en xlienpienx de foto's van Arabian_Girl erop moest zetten vind ik dit een beetje pesterij eigenlijk. Zo van: We zullen je eens flink voor banketstaaf zetten in de hoop dat je een flink commentaar krijgt. Mijn vraag aan Arabian_Girl: Hoe zou je het vinden als dat bij jou gebeurt?
Ik neem aan dat NoomsJJ en spanceRonald niet zelf gezegd hebben dat ze op bokt.nl wilden staan met deze foto's
spanceRonald schreef:zegs harold zijn die foto s al klaarr?
Arabian_Girl schreef:b0ter schreef:Als Arabian_Girl de foto's heeft gemaakt en xlienpienx de foto's van Arabian_Girl erop moest zetten vind ik dit een beetje pesterij eigenlijk. Zo van: We zullen je eens flink voor banketstaaf zetten in de hoop dat je een flink commentaar krijgt. Mijn vraag aan Arabian_Girl: Hoe zou je het vinden als dat bij jou gebeurt?
Ik neem aan dat NoomsJJ en spanceRonald niet zelf gezegd hebben dat ze op bokt.nl wilden staan met deze foto's
spanceRonald vroeg aan mij of de foto's al klaar warenspanceRonald schreef:zegs harold zijn die foto s al klaarr?
was ze aan het uploaden en bijmij deed bokt het niet dus zette joline ze erop.daarom...omdat ze zelf nog niet snapt hoe dit werkt!!!!!!!
dus ga nou nie op mij zitte zeiken AUB!!!!!!!!!!!!!!!
en BTW ze vroegen ZELF of ik foto's wilde komen maken voor bokt enz.
zodat ze konden zien dat ze NIET te groot ervoor was.
DUSJA kan je misschien eerst even iets navragen voordat je je eigen ideen zomaar overal zet :S
BrittKitt schreef:Toch fijn dat je van jezelf weet dat je goed kan rijden
xLienepienx schreef:Inderdaad, dit hoeft niet op ons afgereageerd te worden..
b0ter schreef:xLienepienx schreef:Inderdaad, dit hoeft niet op ons afgereageerd te worden..
Jullie hebben het erop gezet. spanceRonald en NoomsJJ hebben misschien wel gevraagd of de foto's klaar zijn maar ze hebben zeker niet gevraagd of jullie hun voor paal op Bokt wilden zetten!
b0ter schreef:Als NoomsJJ en spanceRonald deze foto's op bokt wilden dan hadden ze vast wel ze zelf op Bokt gezet. En als je al in de titel zet '@ work' tussen haakjes wilt dit dus zeggen dat je zelf dit niet normaal vindt dus. Dus je verwachte al negatief commentaar voordat je commentaar kreeg. Als je dit niet had gewild had dan NoomsJJ en spanceRonald dit zelf op Bokt laten zetten. Met als gevolg commentaar voor hunzelf.