Twister @ 'Work'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

b0ter

Re: Twister @ 'Work'

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:54

Ik vind het een hele gave en mooie pony alleen jammer dat er zo mee omgegaan word.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 19:57

ehm eigelijk vraag ik me af als je deze foto's aan dr eigenaar laat zien of ze dr dan nog op moet en spanceRonald je kan best foto's nemen van normaal rijden maar ik heb het idee dat je dat niet eens kan .. kan jij normaal met een pony omgaan als je er oo zo mee omgaat!?!?!?!?

b0ter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 20:01

Als Arabian_Girl de foto's heeft gemaakt en xlienpienx de foto's van Arabian_Girl erop moest zetten vind ik dit een beetje pesterij eigenlijk. Zo van: We zullen je eens flink voor banketstaaf zetten in de hoop dat je een flink commentaar krijgt. Mijn vraag aan Arabian_Girl: Hoe zou je het vinden als dat bij jou gebeurt?
Ik neem aan dat NoomsJJ en spanceRonald niet zelf gezegd hebben dat ze op bokt.nl wilden staan met deze foto's

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 21:08

b0ter schreef:
Als Arabian_Girl de foto's heeft gemaakt en xlienpienx de foto's van Arabian_Girl erop moest zetten vind ik dit een beetje pesterij eigenlijk. Zo van: We zullen je eens flink voor banketstaaf zetten in de hoop dat je een flink commentaar krijgt. Mijn vraag aan Arabian_Girl: Hoe zou je het vinden als dat bij jou gebeurt?
Ik neem aan dat NoomsJJ en spanceRonald niet zelf gezegd hebben dat ze op bokt.nl wilden staan met deze foto's

spanceRonald vroeg aan mij of de foto's al klaar waren
spanceRonald schreef:
zegs harold zijn die foto s al klaarr?

was ze aan het uploaden en bijmij deed bokt het niet dus zette joline ze erop.daarom...omdat ze zelf nog niet snapt hoe dit werkt!!!!!!!
dus ga nou nie op mij zitte zeiken AUB!!!!!!!!!!!!!!!

en BTW ze vroegen ZELF of ik foto's wilde komen maken voor bokt enz.
zodat ze konden zien dat ze NIET te groot ervoor was.

DUSJA kan je misschien eerst even iets navragen voordat je je eigen ideen zomaar overal zet :S

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 23:00

Moderatoropmerking:
Dames, kunnen we alsjeblieft netjes en vriendelijk tegen over elkaar blijven? Gaan zitten rellen is absoluut niet nodig.

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 23:30

hey, nou mijn 2e NORMALE reactie die ik dan maar hierop zet.
Ik was een beetje nieuwsgierig hoe ze dan reden op de filmpjes "want, las dus dat ze 5 jaar rijervaring had en de ander al vanaf 2 jarige leeftijd reed" dan vraag ik me af waar hun lessen!
Ik snap niet dat als je al 5 jaar rijd dat je niet weer dat je een pony "die over zijn buitenschouder wegloopt zoals op het 2e filmpje" dat je die met je buitenteugel en je buitenbeen op moet vangen!
Dus je binnenteugel naar binnentrekken heeft geen nut want, daar rreageren ze niet op.
Dus kan duidelijk merken dat ze nog helemaal niets ervan snappen.
Dan vind k het zonde dat je met zijn 2en op die pony gaat zitten en dan nog gaat ouwehoeren "jammer dat je niet op die van mij zit dan leer je zoiets snel af" begrijp a.u.b dat je niet zo met je pony door kan gaan want, die pony heeft er ook geen lol meer in en dat is toch hetgene wat het belangrijkste is toch!!!
Misschien dat ze maar eens op een paard/pony gezet moeten worden die het niet pikt als je zoiets doet "zo leer je toch het snelste".

groetjesss

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 16:44

Arabian_Girl schreef:
b0ter schreef:

spanceRonald vroeg aan mij of de foto's al klaar waren
spanceRonald schreef:
zegs harold zijn die foto s al klaarr?

was ze aan het uploaden en bijmij deed bokt het niet dus zette joline ze erop.daarom...omdat ze zelf nog niet snapt hoe dit werkt!!!!!!!
dus ga nou nie op mij zitte zeiken AUB!!!!!!!!!!!!!!!

en BTW ze vroegen ZELF of ik foto's wilde komen maken voor bokt enz.
zodat ze konden zien dat ze NIET te groot ervoor was.

DUSJA kan je misschien eerst even iets navragen voordat je je eigen ideen zomaar overal zet :S

Inderdaad, dit hoeft niet op ons afgereageerd te worden..

spanceRonald

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:34

uh.. jah ik wouw el weten hoe die fotos er uit zagen... maar ik kan (vindt ik zelf) best goed rijden....
en dit zijn egt van die op gejaagde mislukt e actie fotos....
ennuh... we staan ier eigenlijk wel heel erg voor Paaal!
nog bedankt.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:41

Toch fijn dat je van jezelf weet dat je goed kan rijden Clown
maar vind je deze foto's nou echt te vergelijken met dat van het meerendeel aan bokkers die foto's plaatsen op HAW?
En je staat idd wel heel erg voor paal zo, hoop dat je er wat van geleerd hebt..

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:55

BrittKitt schreef:
Toch fijn dat je van jezelf weet dat je goed kan rijden Clown

hihi idd, droom verder zou ik zeggen

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 17:58

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 17:59

Ik vind het maar een beetje een rare plek waar ze rijden hoor..

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:00

dat is daar als je bij hun dat pad oprijd naar dat erf toe zegmaar naast de wei

b0ter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 18:36

xLienepienx schreef:

Jullie hebben het erop gezet. spanceRonald en NoomsJJ hebben misschien wel gevraagd of de foto's klaar zijn maar ze hebben zeker niet gevraagd of jullie hun voor paal op Bokt wilden zetten!

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:01

b0ter schreef:
xLienepienx schreef:

Jullie hebben het erop gezet. spanceRonald en NoomsJJ hebben misschien wel gevraagd of de foto's klaar zijn maar ze hebben zeker niet gevraagd of jullie hun voor paal op Bokt wilden zetten!

JEZUS MAN WEET JIJ NU OOK AL WAT HUN TEGEN ONS ZEGGEN!!!!
DE FOTO'S WAREN GEMAAKT!!!!!!!!! VOOR OP BOKT.
DUS banketstaaf NIET..

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:03

Hola.
Nogmaals.
Let alsjeblieft op je taalgebruik.
Het is de bedoeling dat je netjes blijft.
Dankjewel.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:04

AANGEZIEN b0ter een SA is zo te zien aan de eerste en de verdere posts

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:06

uh ja, dat nieuwe mapje met fotos bevestigt alles eigenlijk alleen maar..:S

b0ter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:11

Als NoomsJJ en spanceRonald deze foto's op bokt wilden dan hadden ze vast wel ze zelf op Bokt gezet. En als je al in de titel zet '@ work' tussen haakjes wilt dit dus zeggen dat je zelf dit niet normaal vindt dus. Dus je verwachte al negatief commentaar voordat je commentaar kreeg. Als je dit niet had gewild had dan NoomsJJ en spanceRonald dit zelf op Bokt laten zetten. Met als gevolg commentaar voor hunzelf.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:13

jah en spanceronald snapte niet hoe het moest en daarom vroeg ze het...
dusja maar wel raar om hiervoor een SA aan te maken b0ter..
precies gisteren aangemaakt en hierin gereageerd en om dezelfde tijden als na het andere account inloggen

b0ter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:15

Je moet toch ergens beginnen. Nou sorry hoor. Ik kwam dit Topic tegen en reageer er in, is volgens mij ook de bedoeling. Dit topic was bezig toen ik net begon met bokt.

b0ter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:15

Volgens mij heb je een verkeerde voor je.

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 19:17

nog ff..maar goed ik reageer niet meer op je..Haha!
de moddies weten er iig van.is getemt.
en bemoei je verder niet met ons het ging om de foto's en niet wat wie aan wie heb gevraagd enz.dusja...
ONTOPIC

Joline_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-06 20:38

b0ter schreef:
Als NoomsJJ en spanceRonald deze foto's op bokt wilden dan hadden ze vast wel ze zelf op Bokt gezet. En als je al in de titel zet '@ work' tussen haakjes wilt dit dus zeggen dat je zelf dit niet normaal vindt dus. Dus je verwachte al negatief commentaar voordat je commentaar kreeg. Als je dit niet had gewild had dan NoomsJJ en spanceRonald dit zelf op Bokt laten zetten. Met als gevolg commentaar voor hunzelf.

Ja, ik verwachte inderdaad al negatief commentaar. Maar mij werd gevraagt om dit erop te zetten door Arabian_girl en SpanceRonald had het aan haar gevraagt. Dus reageer het op iemand anders af! En niet op Arabian_girl en mij.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 21:01

nee ik vind er niks aan! lieve pony, verkeerde ruiter! op de laatste foto ziet die pony er echt bang uit! en dan nog lol hebben ook.... de een na laatste foto vind ik ook al helemaal niet geweldig! die pony zou echt heel erg kunnen gaan glijden op dat gras!!! en misschien wel kunnen vallen
ik denk dat ze beter is de dierenbescherming erbij kunnen halen want er staat me daar toch een troep en daartussen staan ook nog is pony's! iemand die totaal geen verstand heeft van paarden, gewoon kinderen erop laten rijden die een beetje stoer doen en denken dat ze er goed mee om kunnen gaan!
plaats dit soort foto's voortaan a.u.b niet meer op bokt, tenzij er een enorme verbetering plaatsvind!!!!