Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missnynke schreef:ik heb er ook een gestuurd. zal ook nog een proberen te sturen naar nos teletekst pagina 316/318:
Teletekst@kro.nl
Roosmarijn schreef:missnynke schreef:ik heb er ook een gestuurd. zal ook nog een proberen te sturen naar nos teletekst pagina 316/318:
Teletekst@kro.nl
Je staat erop hoor!
Nienke schreef:Nu hebben ze vandaag al twee keer aardig wat uitgezonden...zou het niet verstandig zijn ze daar juist even voor te bedanken? Houden ze misschien een beter gevoel aan over dan mailtjes met vraag naar nog meer
_Unexpected_ schreef:Gedaan. Ik heb de mail niet opgeslagen, vergeten. Maar wat er in stond was dat ze dit nooit van hun leven zouden flikken bij het voetbal-gebeuren. En verder heb ik er ook zo'n beetje alles ingezet wat jullie er ook in hadden geschreven.
Heb er geen vriendelijke groeten onder gezet![]()
Gewoon mijn naam en achternaam
Citaat:Geachte kijker.
Dank u voor uw e-mail. De NOS heeft veel paardensport laten zien de afgelopen dagen, maar Studio Sport kiest er niet voor om op mooie sportzondagen ( zoals gisteren ) maar een enkele sport te laten zien. Wij proberen zoveel mogelijk topsport aan te bieden en dat geldt dus ook voor de Wereldruiterspelen. Voor dergelijke evenementen ligt het accent op de middaguitzending.
Dit aanbod doen wij eigenlijk elk weekend en dus ook als wij sporten als motorsport, wielrennen, tennis, schaatsen of zwemmen op de agenda hebben staan.
Het hangt natuurlijk wel af van het aanbod. Dit om het voor alle sportliefhebbers aantrekkelijk te maken.
Wij proberen rekening te houden met de sportwensen van zoveel mogelijk Nederlanders.
Namens studio sport
Met vriendelijke groet
N.Kosterman
NOS Publieksvoorlichting