Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jesse_rulez schreef:Jaaaah, ik heb ook nog kaarten kunnen regelen voor de Kur op Muziek!!!![]()
Ik ben gewoon naar Aken gereden en heb nu dus 3 kaarten voor de normale prijs nog wel (€14,-)!!!
Fitzroy schreef:Beste NOS Studio Sport,
Ik heb me deze week weer enorm verwonderd over de hoeveelheid zendtijd die jullie aan de dressuur hebben besteed.
Nadat ik op teletekst bz. 302 aan het begin van de week had gelezen dat er ruim aandacht werd besteed aan de Wereldruiterspelen in Aken, dacht ik eindelijk dat de NOS op het goede spoor zat.
Mijn verbazing dat er gisteren slechts een flits van Anky van Grunsven te zien was in een sport waarin Nederland mondiaal op het hoogste niveau mee doet, moge duidelijk zijn.
Te meer omdat er 's middags geen enkel ander evenement te zien was op Nederland 2.
Hebben jullie wel enig idee hoeveel dressuurliefhebbers er zijn in Nederland?
Weten jullie wel dat de paardensport qua beoefenaars op de 3e plek staat van alle sporten?
Mijn teleurstelling in jullie programma is weer enorm. Het zou zo'n kleine moeite geweest zijn om gisteren in ieder geval de proeven van de 4 Nederlandse deelnemers te laten zien en jullie zouden daarmee zoveel mensen gelukkig hebben gemaakt.
Maar nee hoor, we krijgen weer atletiek voorgeschoteld waarin de Hollanders nauwelijks een rol van betekenis spelen, waar het niet gaat om een Wereldkampioenschap maar om een wedstrijd die ieder jaar wordt gehouden.
Verder wilde ik ook nog kwijt dat het commentaar dat gegeven wordt door Frits van 't Groenewout kant noch wal raakt en hij er echt volkomen naast zit. Ik weet zeker dat iedere dressuurruiter hem op dit vlak kan verbeteren. Jammer dat jullie niet de moeite nemen om iemand anders te zoeken, er zijn liefhebbers en kenners genoeg die dit voor hun rekening zouden willen nemen.
Ik hoop dat jullie in de toekomst meer aandacht aan de dressuur willen schenken, het is zo'n prachtige kippenvelsport.
Met vriendelijke groet,
Toch gelukt .....
Jola schreef:Even voor de goede orde, het wordt op WDR uitgezonden!! Niet op ZDF
Futurefox schreef:Volgens mij moeten we met zn allen de NOS bombarderen met mails. Het is te belachelijk voor woorden. Het WK is er en niemand die iets uitzend. Zijn we verplicht te gaan zitten loeren naar een klein rot schermpje op de computer.
pros_zero schreef:Heute, 26.08.2006
20.15 - 23.30 (195 min.)
VPS 20.14
Neu im Programm.
WDR Köln
Sport im Westen extra
Reiten - WM Aachen 2006 - live aus der Aachener Soers
heb dit even gekopieerd van de website van WDR