Kur op muziek op zaterdag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Kur op muziek op zaterdag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:30

Ja, precies. Ik krijg mijn mail niet gekopieerd helaas vanuit hotmail, anders had ik hem hier wel neer willen zetten.
Op zich een keurig mailtje, maar wel daarin vermeld hoe belachelijk het eigenlijk is dat ze zo weinig aandacht besteden aan een sport waarin Nl. op het hoogste niveau meedraait en waar zoveel beoefenaars van zijn.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:31

Beste NOS Studio Sport,

Ik heb me deze week weer enorm verwonderd over de hoeveelheid zendtijd die jullie aan de dressuur hebben besteed.
Nadat ik op teletekst bz. 302 aan het begin van de week had gelezen dat er ruim aandacht werd besteed aan de Wereldruiterspelen in Aken, dacht ik eindelijk dat de NOS op het goede spoor zat.

Mijn verbazing dat er gisteren slechts een flits van Anky van Grunsven te zien was in een sport waarin Nederland mondiaal op het hoogste niveau mee doet, moge duidelijk zijn.
Te meer omdat er 's middags geen enkel ander evenement te zien was op Nederland 2.

Hebben jullie wel enig idee hoeveel dressuurliefhebbers er zijn in Nederland?
Weten jullie wel dat de paardensport qua beoefenaars op de 3e plek staat van alle sporten?

Mijn teleurstelling in jullie programma is weer enorm. Het zou zo'n kleine moeite geweest zijn om gisteren in ieder geval de proeven van de 4 Nederlandse deelnemers te laten zien en jullie zouden daarmee zoveel mensen gelukkig hebben gemaakt.
Maar nee hoor, we krijgen weer atletiek voorgeschoteld waarin de Hollanders nauwelijks een rol van betekenis spelen, waar het niet gaat om een Wereldkampioenschap maar om een wedstrijd die ieder jaar wordt gehouden.

Verder wilde ik ook nog kwijt dat het commentaar dat gegeven wordt door Frits van 't Groenewout kant noch wal raakt en hij er echt volkomen naast zit. Ik weet zeker dat iedere dressuurruiter hem op dit vlak kan verbeteren. Jammer dat jullie niet de moeite nemen om iemand anders te zoeken, er zijn liefhebbers en kenners genoeg die dit voor hun rekening zouden willen nemen.

Ik hoop dat jullie in de toekomst meer aandacht aan de dressuur willen schenken, het is zo'n prachtige kippenvelsport.

Met vriendelijke groet,

Toch gelukt .....

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:34

jesse_rulez schreef:
Jaaaah, ik heb ook nog kaarten kunnen regelen voor de Kur op Muziek!!! Haha! Haha! Ik ben gewoon naar Aken gereden en heb nu dus 3 kaarten voor de normale prijs nog wel (€14,-)!!! Go jij! Go jij!

En ik hoor hier bij dus ik heb ook zo'n kaartje Go jij! Go jij!
Aangezien we op een kwartiertje rijden afstand wonen, was dat 'even naar aken rijden' voor ons dus goed te doen Haha!

Via de officiele weg zijn er geen kaarten meer te krijgen, maar er staan 2 borden waar je briefjes kunt ophangen met 'te koop' en 'gezocht', en zo kun je dus nog aan diverse kaartjes voor de onderdelen komen. Toevallig stond er naast ons iemand die precies 3 kaartjes verkocht (was net het briefje op het hangen) en wij zochten er dus 3.... MOOOI Haha!

ja_nee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:36

Nette en duidelijke mail Fitzroy Ja
Ben benieuwd of je nog een mailtje terug krijgt.

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:40

Mooi geschreven Fitzroy, ik heb op mijn mailtje die ik gestuurt heb nog niks terug gehoord.. Boos! maar goed iedere Bokker even een mailtje er aan besteden en wie weet.. Haha!

sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:40

komt er ook nog een herhaling?

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:54

Hele goede mail Fitzroy, ben benieuwd of je er een antwoord op krijgt...

Ik zit in ieder geval vanavond zeker weten voor de buis! Spannend!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 11:56

In IDS staat dat het om kwart over 9 op Ned 2 komt...en er staat niet bij tot hoelaat dan...

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:08

Om 21.00 uur wordt de Kür op Muziek uitgezonden op Eurosport!
Er staat 'Live' bij, dus ik ben bang dat we de eerste 5 combinaties niet te zien krijgen (oa Edward)

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:14

Fitzroy schreef:
Beste NOS Studio Sport,

Ik heb me deze week weer enorm verwonderd over de hoeveelheid zendtijd die jullie aan de dressuur hebben besteed.
Nadat ik op teletekst bz. 302 aan het begin van de week had gelezen dat er ruim aandacht werd besteed aan de Wereldruiterspelen in Aken, dacht ik eindelijk dat de NOS op het goede spoor zat.

Mijn verbazing dat er gisteren slechts een flits van Anky van Grunsven te zien was in een sport waarin Nederland mondiaal op het hoogste niveau mee doet, moge duidelijk zijn.
Te meer omdat er 's middags geen enkel ander evenement te zien was op Nederland 2.

Hebben jullie wel enig idee hoeveel dressuurliefhebbers er zijn in Nederland?
Weten jullie wel dat de paardensport qua beoefenaars op de 3e plek staat van alle sporten?

Mijn teleurstelling in jullie programma is weer enorm. Het zou zo'n kleine moeite geweest zijn om gisteren in ieder geval de proeven van de 4 Nederlandse deelnemers te laten zien en jullie zouden daarmee zoveel mensen gelukkig hebben gemaakt.
Maar nee hoor, we krijgen weer atletiek voorgeschoteld waarin de Hollanders nauwelijks een rol van betekenis spelen, waar het niet gaat om een Wereldkampioenschap maar om een wedstrijd die ieder jaar wordt gehouden.

Verder wilde ik ook nog kwijt dat het commentaar dat gegeven wordt door Frits van 't Groenewout kant noch wal raakt en hij er echt volkomen naast zit. Ik weet zeker dat iedere dressuurruiter hem op dit vlak kan verbeteren. Jammer dat jullie niet de moeite nemen om iemand anders te zoeken, er zijn liefhebbers en kenners genoeg die dit voor hun rekening zouden willen nemen.

Ik hoop dat jullie in de toekomst meer aandacht aan de dressuur willen schenken, het is zo'n prachtige kippenvelsport.

Met vriendelijke groet,

Toch gelukt .....

Goede mail.
Hoop dat je er iets mee bereikt, erger me er nl. ook over dat er zo weinig paardensport is.
Toen de voetbalrechten weg waren, dacht ik: Yes, dan zullen ze wel meer paardensport laten zien. Maar nee

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 12:17

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:18

Neemt ook abbo hier op Haha! Kijkt uit naar vanavond Haha!

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:24

Futurefox schreef:
Volgens mij moeten we met zn allen de NOS bombarderen met mails. Het is te belachelijk voor woorden. Het WK is er en niemand die iets uitzend. Zijn we verplicht te gaan zitten loeren naar een klein rot schermpje op de computer.

Daar dacht ik ook gelijk aan, toen ik die mail las. Ik bedoel, als ze zien dat er zoveel mensen zijn (betrek wat familieleden erbij Tong uitsteken ) dan moeten ze het wel overwegen (denk ik)

En, als het mag en het een goed idee is, kunnen we mss de mail van Fitzroy nemen, maar dan ondertekend met je eigen naam.

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:24

Heute, 26.08.2006
20.15 - 23.30 (195 min.)
VPS 20.14
Neu im Programm.
WDR Köln

Sport im Westen extra
Reiten - WM Aachen 2006 - live aus der Aachener Soers

heb dit even gekopieerd van de website van WDR Knipoog

sammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:29

komt er zondag nog herhaling?

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:34

niet op wdr

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:36

pros_zero schreef:
Heute, 26.08.2006
20.15 - 23.30 (195 min.)
VPS 20.14
Neu im Programm.
WDR Köln

Sport im Westen extra
Reiten - WM Aachen 2006 - live aus der Aachener Soers

heb dit even gekopieerd van de website van WDR Knipoog

Uhh, het komt op zdf EN wdr als je verder had gelezen. Knipoog

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:37

volgens mij niet op zdf, want ze hebben alle tijden wanneer wat begint, maar erboven staat wat zij uitzenden en dat is van 16.00 - 17.00 uur
weet het niet zeker hoor Bloos

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:39

Kijk anders even op teletekst van ZDF, weet je het gelijk Haha!

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:40

gaat even kijken Knipoog Tong uitsteken

Freedom1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:42

bij mij lukt teletekst niet goed, wil er iemand zeggen om hoe laat dat ZDf uitzend?

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:46

Op teletekst van ZDF staat wat op de site ook staat, dat ze van de kur alleen na middernacht een klein beetje uitzenden (en van 16-17, dat zal eventing zijn). Ik denk dat pros_zero gelijk heeft wat de andere site betreft.
Laatst bijgewerkt door Nienke op 26-08-06 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:46

alleen van 16.00-17.00 uur op zdf Tong uitsteken

pros_zero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:47

ze hebben het hele programma wel op teletekst staan maar erachter staat welke zender wat en welk tijdstip uitzend
anders zou er de hele dag paardensport worden uitgezonden Knipoog

Natascha13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:47

Zo, opgelost Haha!