Nu de organisatie nog
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nu de organisatie nog
Jos schreef:handig die 'draaien'
zo zou je dus ook even een niet WRAN jury kunnen nemen voor jeugd onder de 10 jaar
Jos schreef:je laatste antwoord snap ik niet zo.

Jos schreef:ik ben er denk ik uit
je krijgt dan een een C show met toegestane D onderdelen.
dus eigenlijk een D show met punten
C en D maken eigenlijk niet zo veel meer uit, alleen voor de de erkende onderdelen wel, want bij C krijg je punten en bij D niet.
RGERRITS schreef:
hopelijk zo duidelijkerder uitleg.
Maar ik waag een poging te begrijpen wat je schrijft
Blaze schreef:Jos schreef:ik ben er denk ik uit
je krijgt dan een een C show met toegestane D onderdelen.
dus eigenlijk een D show met punten
C en D maken eigenlijk niet zo veel meer uit, alleen voor de de erkende onderdelen wel, want bij C krijg je punten en bij D niet.
Nee ,je krijgt een C show waar de organisatie onderdelen toevoegt die niet mogen.
Organisaties moeten beter weten vind ik.
Heb vrij gekregen, ging met veel pijn en moeite maar het is gelukt. ( Regina kun je niet gewoon op zondag een wedstrijd organiseren?
hoef ik niet elke keer mijn baas te bedreigen
) 
Dit is mijn eerste wedstrijdje met Okie en we starten beginners reining en horsemanship
Anya schreef:@blaze en peppysan: het staat heel duidelijk in de regels. Die onderdelen mogen uitgeschreven worden op een D-show. Niet op een C-show.
Aan de andere kant @blaze als een zekere regelcommissie terecht komt met regelwijzigingsvoorstellen waarbij walk en jog klassen worden geintroduceerd, dan is het weer logisch dat mensen daarop gaan anticiperen. Dat maakt het nog niet goed binnen de huidige regels, maar het is wel begrijpelijk. Het geeft i.i.g. aan de de regelcommissie het goed had met de indeling in die klassen en een walk en jogklasse toe te voegen. Er is kennelijk zoveel vraag naar/behoefte aan, dat de nieuwe regels bij voorkeur niet eens afgewacht worden.
Anya schreef:@blaze en peppysan: het staat heel duidelijk in de regels. Die onderdelen mogen uitgeschreven worden op een D-show. Niet op een C-show.
Anya schreef:Aan de andere kant @blaze als een zekere regelcommissie terecht komt met regelwijzigingsvoorstellen waarbij walk en jog klassen worden geintroduceerd, dan is het weer logisch dat mensen daarop gaan anticiperen. Dat maakt het nog niet goed binnen de huidige regels, maar het is wel begrijpelijk. Het geeft i.i.g. aan de de regelcommissie het goed had met de indeling in die klassen en een walk en jogklasse toe te voegen. Er is kennelijk zoveel vraag naar/behoefte aan, dat de nieuwe regels bij voorkeur niet eens afgewacht worden.