25 mei Houten, wie o wie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mirjamvd

Re: 25 mei Houten, wie o wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:15

moest je ook rijden? (kan in je profiel nl je gezicht niet zo goed zien)

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:30

Ik vind de discussie met ze hadden het niet door moeten laten gaan een beetje loos...

Jullie hadden ook zoals sommige kunnen afbellen of zoals Inkie een proef proberen gaat het echt niet terug trekken.

Of gaat het om het feit dat je dan je startgeld niet terugkrijgt?

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:32

Als ik had geweten dat het zo slecht was, was ik ook niet gegaan. Echt belachelijk dat ze het door lieten gaan, ik denk dat ik ook nog een mailtje stuur. Maar Kalinka was wel erg braaf, heeft heel goed dr best gedaan. Punten vielen alleen erg tegen 160 en 174. 174 kan ik nog wel inkomen, maar 160 echt niet. Maar heb mn coupons nog niet gezien, ik moest weg, maar Ingrid is zo lief geweest ze mee te nemen, echt super!!

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:44

Miss_Petit schreef:
Ik vind de discussie met ze hadden het niet door moeten laten gaan een beetje loos...

Jullie hadden ook zoals sommige kunnen afbellen of zoals Inkie een proef proberen gaat het echt niet terug trekken.

dat startgeld ben je hoe dan ook kwijt! of je nou start of niet dus lijkt me sterk dat het daar om gaat.
denk dat er genoeg mensen zijn die liever startgeld betalen dan met hun paard onderuit gaan! Ondanks dat ik het terrein ook super slecht vond heb ik wel gereden maar ben gewoon op safe gegaan.

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-06 18:46

Precies zirkoontje! Ze hebben nu absoluut niet aan de paarden gedacht, alleen aan de omzet

SplashIsLief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:46

Miss_Petit schreef:

Nee helemaal niet
Je bent er toch en betalen zal je toch moeten. Ik vond het nog te doen, maar achteraf had ik het niet gedaan

marlou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:50

Melanie15 schreef:
Precies zirkoontje! Ze hebben nu absoluut niet aan de paarden gedacht, alleen aan de omzet

ik denk niet dat ze alleen aan de omzet hebben gedacht
de springring lag er goed bij (voor hoever dat kan met de regen) daar was zand gestrooid enzovoorts
Ring 1 t/m 4 zag er `s ochtends ook nog best goed uit

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:51

Wat een modderzooi was het daar, je zakte gewoon helemaal weg, nee als ik wist dat het zo erg was had ik niet gestart.

Danielle14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:51

Ik ben met me instructrise meegeweest.. Wat een blubberzooi! Me instructrise heeft ook maar 1 proef gestart.. Ze was daarmee 1e in t Z-2..

Maarja, wat denk je dat er allemaal voor het secretariaat bij komt kijken om het sochtends nog af te lassen? Dan staan er weer een paar boze ruiters op de stoep die t niet wisten!

Heb Inkie ook nog gelezen, Barth heeft super zn best gedaan!

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:52

en dan hebben we het nog niet eens over het parkeren gehad.....
geloof dat dit voor niemand een "ontspannen" wedstrijdje is geweest.

maar ach...niet op komen dagen vind is ook not done dus wij bikkels zijn gewoon gaan rijden!
(en betalen)

Miss_Petit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:52

Je bent en blijft vrij om je af te melden.

En net wat Marlou zegt, ze hebben er toch echt nog het een en ander aan proberen te doen

En net wat Danielle zegt, aflassen zo op het laatste moment. Ook dan krijg je scheve gezichten...

Danielle14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:55

Vind ik ook Miss_Petit, je had ook gewoon om kunnen draaien en weer naar huis gaan..

Bij ons wat t parkeren geen probleem!! We stonden na het terrein meteen rechts en dan in de berm.. We kwam er zo uit! Maar hoorde idd ook hele verhalen over wegslepen..

Een Z jury wilde dr auto ook niet bij de ring neerzetten Toen kreeg ze een auto van iemand anders te 'leen'

hildetc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 18:56

nou ik vind dat jullie allemaal erg aan t zeuren zijn. als je eens wist wat iedereen van onze kleine club heeft gedaan om het terrein nog goed te krijgen dan zou je ons dankbaar moeten zijn ipv boze mailtjes gaan sturen!!! ik heb gereden en ging allemaal prima, maar heb laatst een concours gehad in hagestein en dat was hartstikke droog en daar ben ik toen 3 x uitgegleden omdat mijn kalkoenen niet goed de grond in kwamen (je kunt je wel afvragen wat er nu beter is!!!) en vandaag niet, het is dus in mijn ogen een beetje vervelend en zinloos wat jullie doen. en jullie hadden je ook kunnen indenken dat het niet veel beter zou kunnen zijn en dan had je je gewoon af moeten melden. maar op iemand anders zeuren is altijd makkelijker dan zelf in te zien dat je gewoon niet goed bezig bent geweest!

EN DAT WILDE IK FF KWIJT!!!

EEN BEETJE RESPECT ZOU OP ZIJN PLAATS ZIJN IPV DE MENSEN DIE ZICH IN ZETTEN UIT TE KAFFEREN!!!

je bent zelf verantwoordelijk voor of je start en hoe je rijdt en niet de organiserende vereniging!!!

iemand anders de schuld geven is altijd makkelijker dan toegeven dat je je niet goed hebt voorbereidt of de verkeerde beslissing hebt genomen of niet goed gereden hebt of andere fouten hebt gemaakt!!!

KIJK DUS EERST EENS NAAR JEZELF !!!

IvysToeter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:00

Het terrein was inderdaad klote, maar ik vind inderdaad wel dat die mensen van de organisatie echt super hun best hebben gedaan om het terrein nog ietwat rijdbaar te maken.
En dat het zo nat is kunnen hun ook niks aan doen toch?

marlou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:02

ik vond het ook goed dat er voldoende trackers waren die je er zo in en uit konden trekken rijd je je auto tenminste niet aan gort

ik vond het goed geregeld en petje af voor wat de organisatie er aan gedaan heeft om het goed te laten verlopen

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:04

hildetc schreef:
nou ik vind dat jullie allemaal erg aan t zeuren zijn. als je eens wist wat iedereen van onze kleine club heeft gedaan om het terrein nog goed te krijgen dan zou je ons dankbaar moeten zijn ipv boze mailtjes gaan sturen!!! ik heb gereden en ging allemaal prima,
maar heb laatst een concours gehad in hagestein en dat was hartstikke droog en daar ben ik toen 3 x uitgegleden omdat mijn kalkoenen niet goed de grond in kwamen (je kunt je wel afvragen wat er nu beter is!!!)
en vandaag niet, het is dus in mijn ogen een beetje vervelend en zinloos wat jullie doen. en jullie hadden je ook kunnen indenken dat het niet veel beter zou kunnen zijn en dan had je je gewoon af moeten melden. maar op iemand anders zeuren is altijd makkelijker dan zelf in te zien dat je gewoon niet goed bezig bent geweest!

EN DAT WILDE IK FF KWIJT!!!

EEN BEETJE RESPECT ZOU OP ZIJN PLAATS ZIJN IPV DE MENSEN DIE ZICH IN ZETTEN UIT TE KAFFEREN!!!

je bent zelf verantwoordelijk voor of je start en hoe je rijdt en niet de organiserende vereniging!!!

iemand anders de schuld geven is altijd makkelijker dan toegeven dat je je niet goed hebt voorbereidt of de verkeerde beslissing hebt genomen of niet goed gereden hebt of andere fouten hebt gemaakt!!!

KIJK DUS EERST EENS NAAR JEZELF !!!

ik ben het met je eens, maar even over dat concours in Hagesteijn: die mensen hebben ook heel hard hun best gedaan

anydale

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:09

IvysToeter schreef:
Het terrein was inderdaad stinkmodder, maar ik vind inderdaad wel dat die mensen van de organisatie echt super hun best hebben gedaan om het terrein nog ietwat rijdbaar te maken.

Hier ben ik het mee eens.
Ik heb wel gestart, maar het is dat Otto zo sterk is, want hij ploegde er zonder moeite doorheen
In de eerste proef was ik 1e met 189 en in de tweede proef werd ik de grond ingestrapt, die baan was ook echt alleen maar bagger. Overal stond, te weinig getoond zoals middengalop etc. De jury hield echt geen rekening met het terrein, die snapt toch ook wel dat ik geen volle middengalop ga tonen
Had iig weer me startgeld eruit
Laatst bijgewerkt door anydale op 25-05-06 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt

hildetc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:09

RZDLover schreef:
ik ben het met je eens, maar even over dat concours in Hagesteijn: die mensen hebben ook heel hard hun best gedaan

ik zeg ook niet dat ik dat erg vond, het hoort er gewoon bij, maar wil ermee zeggen dat het altijd gezeur is over de grond. dat de grond zacht is wil niet zeggen dat dat perse slecht is een harde bodem kan ook tegen werken. Het was meer even daarom, niet omdat ik het terrein daar niet goed vond ofzo. mijn paard is nog vrij jong en moet dus nog op verschillende terreinen leren lopen en die liep verder in hagestein prima en vandaag in houten ook weer prima dus........

maar sorry als je dacht dat ik het anders bedoelde ik vond de organisatie ook in hagestein prima!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:11

Ik ben ook geweest. Het begon idd al goed, met de trailer die het terrein opgesleept moest worden Daarna was ik te laat om nog fatsoenlijk los te rijden, ik had 10 minuten voor ik moest starten. Met losrijden durfde ik niet te galopperen (ze heeft geen ijzers trouwens) dus ik heb drie rindjes gedraafd, en dat is dat. Wonder boven wonder gingen de proeven hartstikke goed? We glibberden in de rondte en ik heb geen middengalop getoond, maar verder ging het vooral in de eerste proef gewoon heel erg goed. Tweede proef was minder, ze viel uit de galop op de volte 15 meter, maar verder was ik dik tevreden. En dat werd beloond met een winstpunt! 182 en 173 en met die 182 was ik gedeeld 5e. Ik ben blij dat ik ben gegaan, heb ondanks de ellendige modder fijn kunnen rijden. Mijn vriendin was 1x 2e in het Z1 met 209 en 205 punten, dus die was ook erg blij. Haar bijrijdster had in het M1 's middags 170 en 176, en was daar ook erg tevreden over.

SplashIsLief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:15

marlou schreef:
Ring 1 t/m 4 zag er `s ochtends ook nog best goed uit

Dat en ik niet eens met je hoor lou. Die waren echt neit best goed

Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:40

Citaat:
moest je ook rijden? (kan in je profiel nl je gezicht niet zo goed zien)

Ja, ik moest ook rijden. Met losrijden (jij had toen net gereden) sprak ik je nog aan (weet niet meer waarover, kan nogal slap ouwehoeren als ik zenuwachtig ben). Ik zat op dat kleine bruine paardje.

Ptries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 19:42

Ik vind het onzin om te zeggen dat ze het maar niet door hadden moeten laten gaan. Net alsof de organisatie er wat aan kan doen dat het geregend heeft. En het staat eenieder vrij om zelf te bepalen wel of niet te starten. Dan niet achteraf gaan peeuwen. Bovendien, als je het aflast staat er weer een X aantal andere ruiters die weer kwaad zijn dat het afgelast is.

Timmie2000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 20:28

IvysToeter schreef:
Het terrein was inderdaad stinkmodder, maar ik vind inderdaad wel dat die mensen van de organisatie echt super hun best hebben gedaan om het terrein nog ietwat rijdbaar te maken.

Wij zijn ook geweest en inderdaad het was erg modderig en dat de auto gesleept moest worden dat ging echt geweldig goed mijn complimenten aan die jongens Ik denk dat ieder voor zich zelf wel had kunnen bedenken dat het terrein er niet best bij zou liggen met al die regen, en niet te vergeten de kring wedstrijd die een week geleden nog verreden is op het zelfde terrein Je weet nou eenmaal dat het buiten seizoen niet altijd even leuk is en dat de organisatie er toch wat van probeerd te maken pleit alleen maar in hun voordeel want tenslotte is het toch nooit goed wat je ook beslist

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 22:50

zirkoontje schreef:
Talische, sta jij bij van Brenk? dan herken je mij ook wel aan mijn paard , die komt daar namelijk vandaan

Die ken ik inderdaad, vriendinnen van mij hebben nog op haar gereden. u_c_lover is helemaal weg van der.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 08:38

Tuurlijk is het goed van de organiserende organisatie (wat een woord) dat ze er alles aan hebben gedaan om het goed te laten verlopen en toch door te laten gaan. De vraag is alleen of het verstandig was, je hebt veel afmeldingen zo en gewoon veel problemen en risico´s. Dan rijst als snel de vraag of het uit commercieel belang was, gewoon dus dik startgeld vangen.

Tuurlijk ligt de laatste verantwoording altijd bij de ruiter, ik had sowieso al niet gegaan maar de vereniging heeft altijd de verantwoording vind ik, dat als de terreinen meer gevaar opleveren voor de combinaties als normaal om het af te lassen. En tuurlijk is een superdroge bodem ook niet alles. Dan kan je nog aan bouwboer vragen om de sproeiers een dag voor de wedstrijd te lenen en het land ietsje te bevochtigen. Nu heeft deze vereniging er ook alles aan gedaan om het land beter te krijgen maar dat is vechten tegen de bierkaai met dit weer.
Sneu maar wat was achteraf verstandiger geweest?