Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Miss_Petit schreef:Ik vind de discussie met ze hadden het niet door moeten laten gaan een beetje loos...
Jullie hadden ook zoals sommige kunnen afbellen of zoals Inkie een proef proberen gaat het echt niet terug trekken.
Of gaat het om het feit dat je dan je startgeld niet terugkrijgt?
Miss_Petit schreef:Of gaat het om het feit dat je dan je startgeld niet terugkrijgt?
Melanie15 schreef:Precies zirkoontje! Ze hebben nu absoluut niet aan de paarden gedacht, alleen aan de omzet

Toen kreeg ze een auto van iemand anders te 'leen'

ik heb gereden en ging allemaal prima, maar heb laatst een concours gehad in hagestein en dat was hartstikke droog en daar ben ik toen 3 x uitgegleden omdat mijn kalkoenen niet goed de grond in kwamen (je kunt je wel afvragen wat er nu beter is!!!) en vandaag niet, het is dus in mijn ogen een beetje vervelend en zinloos wat jullie doen. en jullie hadden je ook kunnen indenken dat het niet veel beter zou kunnen zijn en dan had je je gewoon af moeten melden. maar op iemand anders zeuren is altijd makkelijker dan zelf in te zien dat je gewoon niet goed bezig bent geweest!
hildetc schreef:nou ik vind dat jullie allemaal erg aan t zeuren zijn. als je eens wist wat iedereen van onze kleine club heeft gedaan om het terrein nog goed te krijgen dan zou je ons dankbaar moeten zijn ipv boze mailtjes gaan sturen!!!ik heb gereden en ging allemaal prima,
maar heb laatst een concours gehad in hagestein en dat was hartstikke droog en daar ben ik toen 3 x uitgegleden omdat mijn kalkoenen niet goed de grond in kwamen (je kunt je wel afvragen wat er nu beter is!!!) en vandaag niet, het is dus in mijn ogen een beetje vervelend en zinloos wat jullie doen. en jullie hadden je ook kunnen indenken dat het niet veel beter zou kunnen zijn en dan had je je gewoon af moeten melden. maar op iemand anders zeuren is altijd makkelijker dan zelf in te zien dat je gewoon niet goed bezig bent geweest!
EN DAT WILDE IK FF KWIJT!!!
EEN BEETJE RESPECT ZOU OP ZIJN PLAATS ZIJN IPV DE MENSEN DIE ZICH IN ZETTEN UIT TE KAFFEREN!!!
je bent zelf verantwoordelijk voor of je start en hoe je rijdt en niet de organiserende vereniging!!!![]()
iemand anders de schuld geven is altijd makkelijker dan toegeven dat je je niet goed hebt voorbereidt of de verkeerde beslissing hebt genomen of niet goed gereden hebt of andere fouten hebt gemaakt!!!
KIJK DUS EERST EENS NAAR JEZELF !!!
IvysToeter schreef:Het terrein was inderdaad stinkmodder, maar ik vind inderdaad wel dat die mensen van de organisatie echt super hun best hebben gedaan om het terrein nog ietwat rijdbaar te maken.
En dat het zo nat is kunnen hun ook niks aan doen toch?

RZDLover schreef:ik ben het met je eens, maar even over dat concours in Hagesteijn: die mensen hebben ook heel hard hun best gedaan
Daarna was ik te laat om nog fatsoenlijk los te rijden, ik had 10 minuten voor ik moest starten. Met losrijden durfde ik niet te galopperen (ze heeft geen ijzers trouwens) dus ik heb drie rindjes gedraafd, en dat is dat. Wonder boven wonder gingen de proeven hartstikke goed? We glibberden in de rondte en ik heb geen middengalop getoond, maar verder ging het vooral in de eerste proef gewoon heel erg goed. Tweede proef was minder, ze viel uit de galop op de volte 15 meter, maar verder was ik dik tevreden. En dat werd beloond met een winstpunt! 182 en 173 en met die 182 was ik gedeeld 5e. Ik ben blij dat ik ben gegaan, heb ondanks de ellendige modder fijn kunnen rijden. Mijn vriendin was 1x 2e in het Z1 met 209 en 205 punten, dus die was ook erg blij. Haar bijrijdster had in het M1 's middags 170 en 176, en was daar ook erg tevreden over. marlou schreef:Ring 1 t/m 4 zag er `s ochtends ook nog best goed uit
Citaat:moest je ook rijden? (kan in je profiel nl je gezicht niet zo goed zien)

IvysToeter schreef:Het terrein was inderdaad stinkmodder, maar ik vind inderdaad wel dat die mensen van de organisatie echt super hun best hebben gedaan om het terrein nog ietwat rijdbaar te maken.
En dat het zo nat is kunnen hun ook niks aan doen toch?
zirkoontje schreef:Talische, sta jij bij van Brenk? dan herken je mij ook wel aan mijn paard , die komt daar namelijk vandaan