Youngster CHIO Utrecht?!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:06

Morgen hoop ik wel op ietsje minder regen en wind

_yvonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:13

ja het is te hopen dat het beter wordt!

Lame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:24

Ik vind het ook koudddddd...brrrrr...!

_yvonne

Re: Youngster CHIO Utrecht?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:27

er is ook altijd veel wind op dat terrein

Lame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:28

Wind vind ik persoonlijk de vervelendste weersomstandigheid om te rijden.. Ze zien dan altijd zoveel bakkabouters en bosmonsters..

_yvonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 10:32

het is ook een erg kijkerig terrein met alle extra's die ze hebben, balen voor de mensen die moeten starten!

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 11:02

Nou ik heb gister gereden. En het was echt drama, echt drama. Sochtends had ze keihard op mn voet gestaan, meteen helemaal blauw en dik. Dus mn moeder wilde eigenlijk al niet dat ik ging, maar ik eigenwijs he, want ik wilde dat laatste puntje hebben. Nou met pijn en moeite in mn laars gekomen. Ik kon ook niet gewoon lopen, moest hinkelen, want ik kon geen kracht op mn voet zetten. Kalinka was thuis ook al helemaal druk, maar daar met opzadelen was ze echt ontzettend rustig voor haar doen dan. Toen opstappen, dat deed al pijn omdat het mn linkervoet was waar ze op had gestaan. Ging ze ook nog eens achterlijk rondjes lopen draaien, dus ik op dr kop gegeven en toen ging het wel. Losrijden ging ook niet echt ideaal, aangezien ik niet kon lichtrijden. Maar op zich liep ze wel. Toen de proef in, nou er was geen houden meer aan. Ze was zo ontzettend poedersuiker. Kwam onderhand jankend de proef uit. Het is altijd hetzelfde met dr, zodra ze binnen de hekjes komt raakt ze in paniek en kan je dr niks meer mee. De ene keer is het erger dan de andere en gister was het dus weer heel erg. En dan loopt ze tussen de proeven door weer alsof er niks aan de hand is. Toch maar de 2e proef gereden, draf ging goed, maar zodra ik moest stappen ging het weer fout. Het enige wat ze doet is dribbelen en je kan er niks mee. Had er in de 1e proef al stilgezet, 2e proef wilde ze eerder aangalopperen maar dat kon nog niet, dus wilde ze omhoog komen, het was echt drama drama drama. Ik ga nu nog 1 ding proberen en als dat niet lukt, gaat ze gewoon eruit, het is gewoon niet leuk meer.

Het was overigens wel een ontzettend mooie wedstrijd

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 12:37

Wie komen er morgen allemaal???

Lame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 12:47

Melanie.. dat is balen dat het zo ging.. Maar kop op! De volgende keer weer beter!

AnoukShel, ik kom morgen, maar ben publiek.. dus loop vanaf een uurtje of twee daar wel rond te banjeren..

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:07

Oke ik ben ook publiek..

Als je poster ziet hangen, van ongeveer a4 Formaat, ben een foto van een jongen die morgen mee doet, dan ben ik dat geweest hahaha..

Hij weet zelf nog van niks, maar hij moet morgen springen, bij de internationale pony`s..

Dus als je hem ziet lopen, moeten jullie maar ff een leuke opmerking maken ofzo hhaha..

_yvonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:36

hoe ziet hij er uit, en hoe is zijn naam, kunnen we hem allemaal aanmoedigen!

Antoinette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:45

estherL schreef:
en mijn Z1 vrijdag hoop ik! ik rijd alleen maar 1 proef.. (dit is de eerste keer met me nieuwe paard dus ik doe ff rustig aan een proef)

Helaas...zoals je zelf gemerkt hebt was het niet echt fotoweer. Ik was wel aanwezig en wachtte tot het weer iets zou opklaren, maar helaas..
Van de Z1 en B dus door mij geen foto's. Jos van www.picturelifestyle.nl en iemand van Jacob Melissen stonden wel langs de ring. Of ze uiteindelijk foto's gemaakt hebben...ik weet het niet.

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:22

Antionette, ik vind je foto's wel mooi geworden, mn moeder en ik bekijken even welke we gaan bestellen.Toch nog een beetje goed resultaat voor mij van een verder voor mij verschrikkelijke wedstrijd

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:08

Ik ga morgen in het Z2 starten om 14.44 en 15.04. Het concours is toch op gras ?? Want ik kan mijn stiftenzetje nergens vinden, dus ik ga zo maar even snel naar de winkel! Ik ga morgen iig met cap rijden want mijn hoedje waait af met dit weer

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:10

Helaas kon ik gister en vandaag e rniet heen. Morgen wil ik zeker weten gaan. Er staat verder niets op deplanning voor die dag. En overmorgen wil ik ook nog gaan

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:11

Ik had net een vriendin aan de telefoon, en die kwam net van der paard af, dat het gras al bijna helemaal verrot getrapt is, en dat het geen pretje is om er nu te rijden, nou hopen dat het het de rest van de dag droog blijft!!!

En dat was dan in ieder geval bij het springen!

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:13

Bij het springen is het zo en zo eerder vertrapt als bij de dressuur. Maar ja het blijft morgen waaien en omweren brrr

verootjoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:15

Ik ben er net van terug, heb geschreven bij dressuur Z1, en heb parcoursen gebouwd. Maar wat een rotweer, de paarden zijn druk, kijkerig, en hebben t helemaal gehad alweer. Het terrein is best vertrapt, maar dat wordt redelijk goed gemaakt met zand en wordt regelmatig gerold met de trekker..

Zag btw dat er ook mensen uit egypte mee doen. Ik vraag me af waarom die helemaal naar Nederland komen om hier te rijden?

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:16

Jeetje, de hele week is het mooi weer geweest, lekker warm.. En nu met buitenwedstrijden is het weer inene helemaal omgeslagen.
Ik vraag me af, valt er nog wel te rijden met zoveel wind? Kan me voorstellen dat die paarden daar een beetje gek van worden

Antoinette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:21

Melanie15 schreef:
Antionette, ik vind je foto's wel mooi geworden, mn moeder en ik bekijken even welke we gaan bestellen.Toch nog een beetje goed resultaat voor mij van een verder voor mij verschrikkelijke wedstrijd

Zelfs als een wedstrijd niet loopt zoals mensen hopen, probeer ik toch net een moment te kiezen dat het nog wel goed gaat. Al is het niet altijd nodig. Zo probeer ik meestal voor een midden/uitgestrekte draf te gaan en als het paard dan in galop springt...
Hopelijk maken de foto's het een beetje goed

Michelle85 schreef:
Ik ga morgen in het Z2 starten om 14.44 en 15.04. Het concours is toch op gras ?? Want ik kan mijn stiftenzetje nergens vinden, dus ik ga zo maar even snel naar de winkel! Ik ga morgen iig met cap rijden want mijn hoedje waait af met dit weer

Stiften zijn na vandaag wel aan te raden, het is inderdaad op gras.

Ik hoop dat het morgenmiddag mooier weer is en dat ik de Z2 wel gewoon kan fotograferen.

verootjoo schreef:
Zag btw dat er ook mensen uit egypte mee doen. Ik vraag me af waarom die helemaal naar Nederland komen om hier te rijden?

Nee, die komen meestal niet voor één zo'n evenement 'even' naar NL. Veel van die Egyptische ruiters trainen al op stallen in NL. of omringende landen.

estherL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 17:30

Ik ben ook weer terug.. ik moest dus vandaag voor de eerste keer met me nieuwe paard in de Z1 en ik ben heeeeeeeeeeeeell tevreden.

als allereest wat een rot weer zeg.. het goott toen ik moest rijden haha.. en we hadden de heen weg ook nog eens file... maar ik mag zeerr tevreden zijn alleen ik mag wel boos op mezelf zijn haha.. nou het ging allemaal wel goed maar ik moest travers door een S van hand veranderen travers en dan nog een keer in de proef schouderbinnenwaart door S van hand veranden weer schouderbinnen waarts ( wat denk je wat die domme sukkel zoals ik doe haah) schouderbinnenwaarts S van hand veranderen TRAVERS haaha dus had -2 en wat denk je bij de uitslag haah 204 is winstpunt ik had 204 -2 is 202 totaal hahaah erg he.. (dus ik ben boos op me zelf met me slaap kop anders had ik al me eerste wp hahaa) maja geeft niet het is helemaal me eigen schuld. dus volgende keer ga ik beter luisteren naar mama haah

Wilma1983

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 21:43

Goedenavond,

Zo ben net weer thuis van een avondje Maarsbergen zal je adviseren trek niet je nette schoenen aan het is één en al bagger kan ik je vertellen!

Ik ben er zowel morgen als zondag....ik assisteer een vriendin van mij in het winkeltje van Pagasus...dus loop gerust even binnen! Erg leuke Joules shirts echt voor een prikje heb je ze, tevens mooie regendekens voor een prikje, vzh dekjes met bijpassend oornetjes voor een prikje kortom loop gerust eens binnen

Morgen einde middag zal Anky een Clinic geven tevens overhandiging van de MAN vrachtwagen }>

Zie jullie vanzelf wel in het winkeltje

Antoinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:46

Nou ik ben ondertussen weer thuis, wat een rotweer!
Ik baal er echt van, het was donderdag zo leuk

De inspringring was ondertussen zwart en spekglad en de organisatie vertelde me al dat het Z en ZZ springen vanmiddag niet door zou gaan.

Ik had graag nog bij de Z2 dressuur willen fotograferen, maar er zaten geen opklaringen in het vooruitzicht en dan had ik nog 3 uur (in de kou en nattigheid) moeten wachten.

Morgen zou het weer wat opklaren en wie weet dat ik nog even ga (rijden er dan nog bokkers?).

estherL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 12:23

Ja het is ook zon rot weer he... weet misschien iemand wie de fotos heeft gemaakt in de Z1 paarden??? ik zag namelijk 2 fotograven langs de kant staan..

Antoinette

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 12:25

estherL schreef:
Ja het is ook zon rot weer he... weet misschien iemand wie de fotos heeft gemaakt in de Z1 paarden??? ik zag namelijk 2 fotograven langs de kant staan..

Als het goed is had ik dat eerder in dit topic al vermeld
Josfoto van www.picturelifestyle.nl was er nog en de jongen die in opdracht van Jacob Melissen werkt; www.melissen.net