Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
estherL schreef:en mijn Z1 vrijdag hoop ik! ik rijd alleen maar 1 proef.. (dit is de eerste keer met me nieuwe paard dus ik doe ff rustig aan een proef)
Melanie15 schreef:Antionette, ik vind je foto's wel mooi geworden, mn moeder en ik bekijken even welke we gaan bestellen.Toch nog een beetje goed resultaat voor mij van een verder voor mij verschrikkelijke wedstrijd
Michelle85 schreef:Ik ga morgen in het Z2 starten om 14.44 en 15.04. Het concours is toch op gras ?? Want ik kan mijn stiftenzetje nergens vinden, dus ik ga zo maar even snel naar de winkel! Ik ga morgen iig met cap rijden want mijn hoedje waait af met dit weer
verootjoo schreef:Zag btw dat er ook mensen uit egypte mee doen. Ik vraag me af waarom die helemaal naar Nederland komen om hier te rijden?
estherL schreef:Ja het is ook zon rot weer he... weet misschien iemand wie de fotos heeft gemaakt in de Z1 paarden??? ik zag namelijk 2 fotograven langs de kant staan..