ging eigenlijk speciaal voor serano gold die werd gepresenteert door edward gal. had er eigenlijk meer van verwacht serano heeft een beetje een pony uitstraling maar wel super mooi!
valdez vond ik wel supermooi.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vanita schreef:Vanita, zaten er bij jou in de buurt 2 meiden op de onderste traptreden. 1 met een zwarte jas, de ander met een bruine leren jas met een 'tijgerprint' 'bont' randje?heey
ik ben er ook geweesd,, we waren nog net op tijd voor de bankjes
Maarre,, ik heb ook wel foto's gemaak,, alleen nu weet i9k niet meer wie wie is...
marcolemar schreef:ja ik kon het ook niet zo goed zien... maar vind wel dat de bovenlijn iets vloeiender zou mogen zijn.
sophie83 schreef:Heeft niemand dan iets te vertellen over Unaniem? Ik weet dat de meeste meer intresse in dressuur hengsten hebben maar ook die hebben Unaniem toch gezien als ze op de show geweest zijn.
Wat vonden jullie van hem?
Zijn die er nog?
Mensen hebben een mening, dat jij het daar niet mee eens bent prima maar om mensen nou gelijk te zeggen dat ze dom en een kneus te noemen. Ik heb niks tegen Marie-Jose, ook niet met haar maar dat terzijde. Ken ze niet, alleen van naam dus kan ook niet oordelen, maar je kunt best rustig reageren als je het ergens niet mee eens bent
upokcalvi schreef:hey mensen....
mag ik in gods naam vragen wat jullie allemaal uit jullie nek lopen te banketstaaf?????
kan echt zien dat hier domme kneusen zitten die popi jopie willen doen maar een ader ( waar helemaal nergens op slaat ) zwart zitten te maken.....
maar als jullie het allemaal zo goed weten zou ik zeggen kom is gezellig langs bij marie jose en doe het even voor he is toch zo makkelijk....
no ik wil even zege ik loop al jaren bij marie jose en mijn paard loopt fantastich daar heb veel aan hun te danken en ze doen alles eerlijk tegen over de paarden
groetjes..
PS ik zal dr dit van jullie f laten lezen tot ziens he
Sammie schreef:'t waren 2 merrieveulens. De ene met een grote kol, de moeder had ook een kol. De ander een bles die apart getekend was bovenaan, dit veulen was op doruto ingeteeld. Erg lange stelten, wit aan benen. Upperclass wilde niet zakken, zoals ik al zei. Erg jammer. Verder een paar rondjes gelopen aan de hand en onder het zadel. Beetje wijken nog dacht ik en dat was het. Geen grove veulens overigs, dus ik heb nog hoop
marcolemar schreef:je bedoelt dat hij achter niet wilde zakken?
aangezien ik wel ongeveer weet hoe de hulsman's trainen, zal hij nu nog echt spectaculair gaan draven... hun zijn heel vriendelijk in rijden.... tja als eddie of happie erop zit, dan weet je ook niet wat er getruckt is of wat het beestje van nature heeft...
Hoe waren de veulens in het achterbeengebruik?
marcolemar schreef:mmm... ik dacht dat de hulsman's juist van achteren naar voren reden... Dat hij de hand niet volgt is natuurlijk een grote basisfout waar je als proff. amazone je voor zou moeten schamen..
hopen dat het goedkomt.
ElskedZ schreef:Een ding eventjes uit de wereld halen, Upper Class werd op de hengstenshow niet voorgebracht door Marie Jose Hulsman maar door de stalamazone van Lauw van Vliet.
Marie Jose heeft gister geen enkel paard gereden, ze had wel een paard bij zich, een nakomeling van Niagara, maar deze werd alleen aan de hand voorgebracht.
Sammie schreef:ElskedZ schreef:Wat was haar naam dan ook alweer? Want ze reed ook nog een ander paard?Een ding eventjes uit de wereld halen, Upper Class werd op de hengstenshow niet voorgebracht door Marie Jose Hulsman maar door de stalamazone van Lauw van Vliet.
marcolemar schreef:aha... ik hoop wel dat hij dan weer terug komt bij marie jose...
marcolemar schreef:je bedoelt dat hij achter niet wilde zakken?
aangezien ik wel ongeveer weet hoe de hulsman's trainen, zal hij nu nog echt spectaculair gaan draven... hun zijn heel vriendelijk in rijden.... tja als eddie of happie erop zit, dan weet je ook niet wat er getruckt is of wat het beestje van nature heeft...
Hoe waren de veulens in het achterbeengebruik?
Suzanne F. schreef:Er werd hier niks negatiefs gezegd hoor! Volgens mij heb je het verkeerd opgevat. Als er iets negatiefs was gezegd had ik zelf ook wel in de verdediging gesprongen..