Cursus: "Hoe verpest je de manen van je paard?"

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sieltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 17:55

Letizia schreef:
Deze deken heeft ze al vanaf november op en ze is er nog geen haar door verloren, ik vind dit een beetje een doelloze discussie worden, m'n zusje heeft dit topic geplaats met een dikke vette knipoog. En ik ga ECHT NIET de manen helemaal afknippen, das pas lelijk, ik kan er mee leven en m'n pony weet er niet van!

Precies
Zien jullie nou echt die sarcastische ondertoon niet in dit topic
En manen er helemaal afhalen Afbeelding ... zie het nut daar dus echt niet van in

Lotje85

Re: Cursus: "Hoe verpest je de manen van je paard?"

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 18:29

polly2 schreef:
Iemand die aardig met een efileerschaar (uitdunschaar) overweg kan...kan idd vrij goed hetzelfde effect bereiken dan bij getrokken manen. Voor paarden die nogal dramatisch zijn met trekken is dat dan ook een goed alternatief. Maar het goed kunnen hanteren van een efileerschaar is vele malen moeilijker dan goed manen kunnen trekken (voor de meeste mensen dan).
Maar als er staat dat manen geknipt worden heb ik als eerste idd het beeld van iemand die de manen met een gewone schaar knipt.
Ik heb even in je profiel gekeken. Kan helaas niet supergoed zien hoe ze er uit zien in losse toestand. Vind wel dat je op die ene foto je paard superstrak gevlochten hebt. Dat vind ik altijd leuk om te zien!

Haha thanx! Ik ben niet alleen goed in knippen, maar ook in vlechten Ze heeft helaas wel een k*tstaart om in te vlechten dus die kan ik eigenlijk beter scheren/knippen, maar dat heb ik nog nooit gedaan dus dat durf ik niet zo goed...

@Ersil: Huh was dit sarcastisch bedoeld dan? Tuurlijk moet je die manen er niet helemaal afhalen! Gewoon kijken hoe het nu weer aangroeit en dan eventueel weer een beetje recht trekken. Komt goed. Je leert het wel (OOIT).

Sieltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 19:39

Dan is ze net zo'n polo-pony als je d'r manen eraf haalt

Maargoed...

Letizia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:40

Ooh dan halen we ook gelijk d'r staart er af, ziet er toch niet uit

Letizia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:43

Ptries schreef:
chantalvl schreef:
Zonde zeg,,waaromdoe je dat??? maarja arm beest.. jouw probleem

Jahaaa..... arm beestjuh die wordt nu echt uitgelachen in het weiland door de andere paardjuhs

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:47

HAHAHA .
mooi ge.. euh.. trokken .

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 19:50

Hahaha
dat had ik ook met de eerste keer trekken met de manen van bugs