@SM nee hoor het mooiste plekje is op je eigen paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar zonder gekheid hij heeft super z'n best gedaan vandaag alleen die amateur pleasure met nog 16 anderen vond ie wat minder en hij moest ook nog eens heel nodig plassen

francisca2 schreef:Hoi, hoi,
Net terug van een drukke, leuke dag. Het liep allemaal lekker en hopelijk heeft iedereen het naar zijn zin gehad!
27 mei hebben we onze second scorpions contest en dan hopen we jullie allemaal weer te zien.
Sponsors, vrijwilligers en jury en natuurlijk deelnemers: ontzettend bedankt voor jullie medewerking.
Groetjes, Francisca (en ik denk dat ik ook wel namens Sheila spreek)
ik ben er ook weer na een lange maar zeer gezellige en geslaagde dag. Ik heb niet alles meegekregen want op zo'n secretariaat zit je toch een beetje afgelegen, maar ja daar kies je ook wel een beetje zelf voor als je het secretariaat gaat draaien. Misschien de volgende keer in een andere functie
Iedereen gefeliciteerd en tot in mei.

Nisan schreef:Even een vraagje... wie was de fotograaf eigenlijk?? En heeft die een website??
Sonja schreef:En Yorel liep ook hartstikke knap vooral in de trail!
Ehhhhhhh eigenlijk vond ik jullie allemaal leuk en goed dus
! Ik was ook erg trots op m'n kleine man, hij heeft zich super gedragen! De wedstrijd was echt keurig georganiseerd m'n complimenten daarvoor.
). 
De rest gemist dus, maar iig nog van harte!
Goed hoor!
maar het is waarschijnlijk beter om het proffesioneel te houden
Helemaal niet tot mij doorgedrongen 

nou met - 10 kom je niet zo ver he