VValar schreef:Super beest! Ben er helemaal weg van. Het was een mooie
show en het meerendeel vh publiek vind dat spectaculaire voorbeen prachtig om te zien op zo'n show. Inclusief ik. Imponerend front, dan ben ik zelfs heel eventjes geneigd niet naar zijn achterbenen te kijken.. Maar zonder die beste achterhand krijg je die benen ook niet in de lucht, netzomin je succesvol op GP niveau zult kunnen presteren. Die pirouettes waren echt niets op aan te merken. Kwam zo best tot dragen, super! Geef mij ook maar een klein linghetje!
Als je de schouderspieren flink traint dan heb je geen achterhand meer nodig om de voorbenen de lucht in te krijgen. Dan heb je idd een leuk front 
En waarom rijdt een topruiter zijn paard ineens heeeel anders (show) dan op een "normale" dressuurwedstrijd?? lijkt me vrij onlogisch (vooral voor het paard)
Dus slechte dag of niet van de ruiter, je mag er dan best kommentaar op geven ..... (en nee ik kan idd niet zo rijden, maar dat wil nog niet zeggen dat we niet weten hoe het moet; tussen doen en weten , zit het verschil)(maw je mag dus ook wel commentaar geven op topruiters)