[WN] 16-04,06, Starnmeer, Easter Egg Show (Wran-D)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flashyjac

Re: 16 april, Easter Egg Show, Manege Spijkerboor (Wran-D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 13:19

Ik moet heel eerlijk zeggen dat het wel of niet kunnen behalen van PAC punten voor mij vrij doorslaggevend is in het wel of niet meedoen aan een wedstrijd. Showen is leuk, showen voor de ervaring is nooit verkeerd, maar het is ook leuk als je er voor jezelf ook nog iets mee kunt 'behalen'.

Kan ik de regels PAC/WRAN trouwens ergens nalezen? Ik begrijp er namelijk nog geen snars van, maar dat komt ook omdat ik me er nog nooit in heb verdiept. Hoe werken de PAC punten eigenlijk precies? (misschien wat off-topic, daarom is een link ook oké)

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 15:51

Boldly schreef:
fique schreef:
ik vraag me alleen af of je nu het zo'n show is geworden of je dan lid van de wran moet zijn? die vraag heb ik nl al te horen gekregen, maar wist daar geen antwoord op.

volgens mij niet. Andere shows van de Wran kan je toch ook rijden zonder lid te zijn?

ja dat is idd zo. heb mijn vraag ook verkeerd gesteld. bedoel hier eigenlijk mee dat de startprijzen al bekend waren, maar het is normaal zo dat als je geen wran lid bent je gemiddeld €3,50 extra moet betalen en dat stond niet op het inschrijfformulier. dus de vraag is blijven de startkosten dan wel hetzelfde?

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 16:31

@Blaze, ik zie het probleem ook niet zo. Ik hoop dat Peter het op kan lossen.

@Gera: PAC is bedoeld als erkening van wat je met je Paint gedaan hebt op wedstrijden buiten de APHA om.
Het enige wat APHA vraagt is of de organiserende vereniging/organisatie de resultaten voor een jaar wil bewaren. Daar tekend de WRAN ook een formulier voor. Dat alles naar waarheid is en wordt bewaard en dus opvraagbaar zijn gedurende 1 jaar.
Als jij dan als Paint eigenaar op een WRAN show start laat je daar een formulier ondertekenen door de show secretariaat waarop staat in welke onderdelen jij gestart bent, hoeveel deelnemers er waren en wat jou plaatsing was. Die stuur je op naar de APHA en daar krijg je punten, PAC punten voor die bij je paard blijven.
De punten telling is hetzelfde als een APHA show, 3 paarden per punt. Dus ben je eerste van de 9 heb je 3 punten, ben je tweede heb je er 2 ben je derde heb je er 1 ben je vierde heb je er 0. Enzovoorts.
Voor meer info mag je mij bellen en/of mailen.

Ik heb er nooit bij stil gestaan dat er ook WRAN shows zijn waarvan de resultaten niet bewaard blijven. Blijkbaar de WRAN ook niet want al 3 jaar ondertekenen ze het formulier waarop staat dat de resultaten wel bewaren. Ik hoop dus dat de WRAN gewoon besluit dat wel te gaan doen, dat kan, imo geen probleem zijn, maar ik ben niet van de WRAN, dus Peter zal dat uitzoeken voor ons.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 17:25

Nouja je kunt op de site van de wran zien dat de uitslagen van een D-show wel bijgehouden zijn.(Eersel)

Jeddah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-06 18:55

Ik zeg ook niet dat het niet bijgehouden wordt Blaze, dat heb ik van Peter die mij erover belde.

EllyStel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 08:08

Hoi Wesley zou je mij willen bellen dan vul ik wel een inschrijfform ter plaatsen in want anders is inschrijving gesloten,. 0651178756

EllyStel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 08:10

Inschrijfgeld blijft wat is afgesproken, dus je hoeft niet extra te werken. hahahahah

PeterV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 10:17

Oplossen, ja en nee, dus zullen wij het eerst bespreekbaar moeten gaan maken.
Tijdens de gehouden onderhandelingen voor de pac registratie is er eigelijk nooit gesproken over hoe er om gegaan zou kunnen worden met de D wedstrijden.
Dat een uitslag bekend gemaakt wordt op de site van de Wran, wil nog niet zeggen dat deze gearchiveerd blijft in het software systeem waar mee gewerkt wordt.
Even los van het feit of dit nou wel of niet makkelijk te realiseren is, zullen de betrokken partijen deze vraag gaan voorleggen, op de komende Federatie vergadering.

Peter

twistfanc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 16:32

heey iedereen:d..
Ik doe ook mee aan de amateur Horsemanchip !!,
En me broertje doet de beginners Horsemanchip.
ik hoop dat we der een hele leuke dag van maken
en tot de 16e !!.. gr darryl& wesley

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 16:58

Leuk dat je ook mee doet Darryl, tot dan!

Vandaag is de laatste dag voor het inschrijven voor het lage tarief. Wil je je nog inschrijven bel dan Elly (Dime)

twistfanc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:01

ik heb de inschrijfformulieren verzonden.

fique

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 18:58

Dime schreef:
Inschrijfgeld blijft wat is afgesproken, dus je hoeft niet extra te werken. hahahahah

dat is mooi. heb er veel zin in.

ps heb je me pb nog gehad?

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 08:02

Nou dit beloofd een leuke wedstrijd te worden.!

Alleen zou ik nog graag willen weten,of de bevestigingen van inschrijving en box huur voor die dag,nog verstuurd gaan worden..??

Wens ik iedereen die dag heel veel plezier..!

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 11:09

We sturen eind deze week de programmaboekjes inclusief proefjes en een bevestiging op!

Ik heb er zin in hoor!!

Bandit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:46

Bedankt voor je uitleg Boldly..! Ons meisje maakte zich al beetje zorgen of haar inschrijving was aangekomen..!

Ook wij hebben er zin in..! Het is er leuk om naar die kinderen allemaal te kijken...!

Tot 16 April..!

EllyStel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:05

Hello , als je een programma boekje heb ontvangen dan ben je zeker ingeschreven en een stal is ook geregeld. We hebben ons best gedaan om een duidelijke blad te maken, ik ben er blij mee.

Bandit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 19:11

Dime schreef:
Hello , als je een programma boekje heb ontvangen dan ben je zeker ingeschreven en een stal is ook geregeld. We hebben ons best gedaan om een duidelijke blad te maken, ik ben er blij mee.

HELEMAAL TOPPIE...!!!!!!

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 10:46

Krijg ik ook een programmaboekje ondanks dat ik niet mee rij??

flashyjac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 13:38

Hi Yvonne. Je kunt 'rogerina' op bokt een pb-tje sturen. Zij heeft de verspreiding van de folder in handen

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 14:59

Heza_Yankee schreef:
Krijg ik ook een programmaboekje ondanks dat ik niet mee rij??

Volgens mij zou ze alle sponsors ook een boekje sturen... Ik zal Maartje even vragen...

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-06 19:03

Sorry dames, heb mijn boekje ontvangen. Ik vond het vandaag op de deurmat van de winkel.

@ Gera: Ik wist niet dat je er ook zou zijn. Leuk, want ik vind je foto's altijd geweldig!! En aangezien mijn bijrijdster op mijn kanjer meedoet, hoop ik dat je daar af en toe een mooi plaatje van kan schieten!!

Tot de 16e dan maar!!!! (heb er enorm veel zin in)

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-06 19:44

Ok, dan is het allemaal goed gekomen!! Tot de 16e

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 08:43

Weer iets nieuws.. Het is nu geen Wran-show meer, maar wederom, alles blijft hetzelfde...

Heza_Yankee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 11:20

Boldly schreef:
Weer iets nieuws.. Het is nu geen Wran-show meer, maar wederom, alles blijft hetzelfde...

????? Waarom niet ????? Ach, mij maakt het niets uit! Als het maar gezellig wordt!!!

Boldly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 16:38

Weer wat anders... Tja, ik blijf bezig. Het is wel een Wran-show, alleen geen D, omdat er geen reining uitgeschreven wordt... Voor de rest blijft het hetzelfde. Wij houden onze startnummers aan en er zijn geen extra kosten oid. Het enige is dat het goedgekeurd is door de Wran en er een Wran-jury is. Het is een landelijke wran-oefenwedstrijd. Ik hoop dat jullie het nog begrijpen.

Iedereen praat een beetje langs elkaar heen, dus vandaar.