lijkt me echt leuk om te doen zoiets!
die cap past echt super bij je haffie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. 
(volgens sommigen) nikkigioa schreef:BailyKarlos schreef:Wauw Nikki!!! Wat zien jullie er prachtig uit!!!
Wat onzettend gaaf!!! Wat ben je toch een mazzelpikkie!!! (kan je niet een woordje voor me doen daar).
Heb je de setjes mogen houden??? Ik krijg al helemaal zin in het strand (lekker met jou en candor, aagtje, myrthe en Nour en ik en Karlos) we moeten het snel ff regelen.
Krijg je trouwens nog meer fotoshoots, of is het nu afgelopen???
Heey Daan!!
Aagtje zei al dat ze een keertje naar het strand wilde!Lijkt me gezellig als jullie een keer deze kant op komen, het is mooi rijden hier! Gaan we gezellig met een clubje naar het strand! Zoals je kunt zien, Candor kan heel hard racen! So be prepared...
![]()
![]()
Dit was echt de allergaafste fotoshoot ooit! Ik had namelijk helemaal geen foto's van het strand, en al helemaal niet van die mooie! Ik vind dat Walnutsetje echt heel mooi staan op haflingers en was dan ook erg blij dat Candor en ik dit aan mochten! Dit was een fotoshoot om het Harry's Horse gevoel weer te geven, vandaar de titel: Harry's Horse Experience.

Ik wil ook wel model worden voor een rijkleding lijn lijkt mij zo onwijs vet!! hoe kwam je aan die fotoshoot??

krumel schreef:kun je dat ook niet even voor mij regelen,
dat zou ik ook wel n keer willen doen
die roze pad is echt supergaaf (en de paardjes ook)
mocht je je setje houden?