Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jiehaaa schreef:Hoe zit dat met die Bit-breedtesportdag? Ik zag dat dat gratis is voor leden, heeft dat al in de Bit gestaan en heb ik er misschien overheen gelezen?
Van hoe laat tot hoe laat is die vrije entree, en moet je je abonnementnummer meenemen ofzo?
mirre schreef:Afscheid van de Sjiem is nu op vrijdagavond....
XxJodyxX schreef:uhm ik wil kaarten bestellen in: Svakde rij 3 stoel 71-72
maar nu kan ik niet zien op de kaart waar ik zit en ik ben onwijs bang dat ik miss bij de verkeerde ring zit.
een niet onwijs bang maar zal het niet leuk vinden precies achter een paal zit zodat ik de helft niet kan zien ..
(ik ga trouwens zaterdag avond 18:30)
heeft iemand een platte grond of weet iemand uti zijn hoofd waar ik zit..?
bedankt, Jody
joke20 schreef:jiehaaa schreef:Hoe zit dat met die Bit-breedtesportdag? Ik zag dat dat gratis is voor leden, heeft dat al in de Bit gestaan en heb ik er misschien overheen gelezen?
Van hoe laat tot hoe laat is die vrije entree, en moet je je abonnementnummer meenemen ofzo?
In de nieuwe Bit komen kaarten in te zitten de gelden voor 2 personen. Op de site van jumping staat het programma. De toegang met die kaarten is gratis.
Sabientjeuh schreef:Wij gaan de zondag heen.
Wij gaan met een groep van de manege in een bus
joke20 schreef:jiehaaa schreef:Hoe zit dat met die Bit-breedtesportdag? Ik zag dat dat gratis is voor leden, heeft dat al in de Bit gestaan en heb ik er misschien overheen gelezen?
In de nieuwe Bit komen kaarten in te zitten de gelden voor 2 personen. Op de site van jumping staat het programma. De toegang met die kaarten is gratis.