Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sammie schreef:Hmm ik weet dan toch wel wat ik liever zie.
Sjappie schreef:Mijn top 3
1. Wedding --> Rhodium x Zirkoon
2. Wodan --> Riverman x Troublemaker
3. Welcome Sir --> Sir Sinclair x Fruhling
Wat vinden jullie?
.
. Geen 1 dier gezien waarbij ik van alle 3 de gangen heel enthousiast was. Of de draf goed, of de galop. Sammie schreef:Hmm ik weet dan toch wel wat ik liever zie.

sms schreef:Sammie schreef:Hmm ik weet dan toch wel wat ik liever zie.
Zie zijn achterbeen eens je kunt nu het verschil zien die van de redford doet hij onder zijn buik en de sir s niet het lijkt zo omdat hij sabelbenig is en de redford niet en wat betreft de voorbeen als ze de redford ook gaan trainen met zwaare schoenen aan dan trekt hij de voorbenen ook wel omhoog kijk naar de training van de tuigpaarden.
en na mijn ervaring weet ik dat een paard moet gaan zitten.
Maar we praten over een paar jaar wel weer dan kunnen we zien wie wat er van over is.
Ik!! zie liever de Redford dan de sir s al vind ik wel dat hij wat losser in de schouder mog wezen.
Groetjes
moest even snel snel
. De Rhodium X Zirkoon is mijn favoriet!
.RUBYWHITE schreef:we kunnen voor de bontenfokkerij wel weer iets nieuws gebruiken....
sms schreef:en goed bewegende hengsten zijn maar de kracht onbreekt eraan een voorbeeld tuschinsky krack c x pion hij is vast en zeker lid van de roei vereniging als hij over de ac lijn rijdt dan dan kun als je aan de kant staat dan hem de poot geven..
Suzanne F. schreef:sms schreef:en goed bewegende hengsten zijn maar de kracht onbreekt eraan een voorbeeld tuschinsky krack c x pion hij is vast en zeker lid van de roei vereniging als hij over de ac lijn rijdt dan dan kun als je aan de kant staat dan hem de poot geven..
Nou nou nou nou...valt best wel mee...![]()
Enne misschien kan je wat leestekens gebruiken in je teksten, puntjes ofzo en hoofdletters???
Suzanne F. schreef:sms schreef:en goed bewegende hengsten zijn maar de kracht onbreekt eraan een voorbeeld tuschinsky krack c x pion hij is vast en zeker lid van de roei vereniging als hij over de ac lijn rijdt dan dan kun als je aan de kant staat dan hem de poot geven..
Nou nou nou nou...valt best wel mee...![]()
Enne misschien kan je wat leestekens gebruiken in je teksten, puntjes ofzo en hoofdletters???