Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Michelle85 schreef:WIj gaan toch lekker in een luxe huisje is beter dan kamperen!
Michelle85 schreef:Michelle85 schreef:WIj gaan toch lekker in een luxe huisje is beter dan kamperen!
Ik zie dat mijn kinderachtige zus weer onder mijn naam heeft zitten reageren. De quote was van Yvette12! Dus vandaar. Verder vind ik kamperen erg gezellig hoor, dus geen kritiek op de kampeerders!! Veel plezier, want ik heb wel gehoord dat het super gezellig is s avonds op het kampeerterrein bij de ARD !
Ik zie je dit jaar wel weer Kelly! Michelle85 schreef:Kijk, ieder zijn eigen feestje tochIk zie je dit jaar wel weer Kelly!

?) nicole0180 schreef:ik ga dit jaar ook naar vriezenveen hoop alleen niet dat het weer zn bagger bende is maar heb er wel al zin in
vrienzenveen is het nog nooit een baggerbende geweest.Michelle85 schreef:Ik heb ook al een stal:D
@ Barbara: Wanneer is Vriezenveen?
AnoukShel schreef:Dat is niet waar want ik had gemaild, en hun zeiden dat het pas kon vanaf April doordat ze nog niet weten wat er met de nieuwe proeven gaat gebeuren...
WendyD schreef:hihi...ik heb precies dezelfde foto,s.Van afgelopen jaar!!!!..en of het een baggerbende was!Heb nog nooit z,n natte bende gezien..zelfs niet in almelo..hihi..ijzers eraf enz...maar was wel erg gezellig!Beetje beholpen..
jipkip schreef:het lijkt mij ook erg gezellig! beetje jammer dat sophie en liza en pony hebben en ik een paard.. ach dan gaan we misschien wel 2 x!!! en texelweekend ook natuurlijk!

LiSSy schreef:WendyD schreef:hihi...ik heb precies dezelfde foto,s.Van afgelopen jaar!!!!..en of het een baggerbende was!Heb nog nooit z,n natte bende gezien..zelfs niet in almelo..hihi..ijzers eraf enz...maar was wel erg gezellig!Beetje beholpen..
dat was dus niet het afgelopen jaar, maar het jaar ervoor
.
.
, zover is het niet. 
Michelle85 schreef:Ja die grote wedstrijden hebben wij in NH niet, alleen op een eiland ... Ik zou ook wel thuis willen slapen, maar dan mis je de sfeer van Almelo:D Elk jaar is het weer super gezellig !
.
. Olrike schreef:Jaa volgend jaar zijn wij ook weer van de parij. Het word een dolle boel daar!!! We hebben al alles geregeld. Stalling is super bij Olthuis en een huisje met SAUNA en ZWEMBAD!!! We hebben er echt heel veel zin in. Met 4 supercracks.......
Owja in de klasse L1 00seven/ M1 krack c/ Z2 junior stv en trainingskamp (young riders rubinstein)