Sterkte met afscheid nemen, het is iig heel fijn dat je nu weet hoe hij daar staat.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TabeR schreef:succes..
lijkt me vet moeilijk..
Waarom gaat hij zo ver weg dan? naar denemarken.
OemmiejO schreef:Sjee zeg, zo jammer dat 'ie nu echt weg moet. Ik vond jullie serieus de beste combi van heel bokt. Altijd zo veel vertrouwen in elkaar. Ik zal jullie foto's missen.
Jij heel veel sterkte he.![]()
maaitjuh schreef:Gelukkig maar.![]()
haha een lopende band? Oeehh..zeg ff tegen Maartje dat ze wel foto's daarvan moet maken.. dat wil ik zien.
saartje39 schreef:Ik heb juist al je verhalen van de laatste weken doorgelezen en k zit hier zelf bijna met tranen in mijn ogen, zeker ook door de mooie muziek die je hebt uitgekozen, als je film helemaal af is moet je de zeker ergens plaatsen!
Nog heel veel sterktemaar romeo heeft het daar zo te horen goed naar zijn zin!en ik denk dat dat meisje heel goed voor hem zal zorgen, het ziet er een hele lieve uit op de foto's
maartjuh schreef:OemmiejO schreef:Sjee zeg, zo jammer dat 'ie nu echt weg moet. Ik vond jullie serieus de beste combi van heel bokt. Altijd zo veel vertrouwen in elkaar. Ik zal jullie foto's missen.
Jij heel veel sterkte he.![]()
Super leuk om te horen
Kijk nu al heel erg naar de zomer uit, dan gaan we daar heen, en ga ik weer zwemmen met hem en Maria (meisje wat er nu op rijd)
Serendipity1 schreef:Idd goed nieuws...Njaah zullen verder geen updates komen denk ik. Hun zitten daar nu in een gigantisch luxe hotel, en komen morgen terug dan zal maartje zelf wel details geven...
veraA schreef:Biepje schreef:*zucht* telkens als ik een topic van maartje zie, krijg ik koude rillingen. heb het erg met je te doen maartje, ik vind het een vreselijk verhaal!
In-der-daad..
Hmpf, ik vraag me de hele dag al af hoe het daar zou zijn.. Stom he ? dat ik me daar de hele dag mee bezig kan houden terwijl het gewoon 2 poppetjes van internet zijn, eigenlijk..
maar boeiend, ik vond ze gewoon heel leuk samen
Jolliegirl schreef:maartje als je dit leest als je terug bent SUPERVEEL sterkte met het verwerken enzo, en m'n PB staat altijd open!
maak er nog wat leuks van met jou en room, en sterkte!!!
TabeR schreef:
Citaat:Hey.
We all hope you had a safe trip home. The snow storm i Denmark has already started in Denmark. We have indeed enjoyed your visit.
Everybody in the stable likes Romeo a lot. The think he is a very beautyful pony who looks very strong. They are rigth.
Late this afternoon Maria rode him for the first time a litle bit. It went very very fine. Much better than last time i Holland and this time there was a lot of others horses and ponies riding beside him. He didn't pay much attention to them and Maria and us was very much satisfied we him. I must agree with you, he is always hungry. Everytime we want to talk to him, he looks for food. The personel in the stable has been instructed about how to give him food for the next days until the speciel imported food has been useed.
So on the bottom line, we are very pleased with Romeo. We look forward to hear from you, so we can be sure that you had a safe trip home.
Very best regards
Tot ziens
Keld
Biertabje schreef:he wat super maartje!! we zijn ebnieuwd naar je verslag!!! leuk he dat Deens?! ik kreeg ook altijd van die maffe mails van de eigenaren van Tobias
Serendipity1 schreef: