Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
elise01 schreef:gefeliciteerd
laida schreef:wij hebben vandaag weer in helden gereden met ons L 4- tal paarden. het ging hartstikke goed en behaalde dan ook de 1e plaats met 71% .
groetjes anja
Kylan schreef:laida schreef:wij hebben vandaag weer in helden gereden met ons L 4- tal paarden. het ging hartstikke goed en behaalde dan ook de 1e plaats met 71% .
groetjes anja
Zo, dat is echt veel, gefeliciteerd.
Ik had juist gehoord dat er in Helden niet zo spetterend gereden was. Een aantal clubgenoten waren de concurrentie voor de Nederlandse aan het bekijken, maar die zeiden dat de meeste niet zo best reden
laida schreef:wij hebben vandaag weer in helden gereden met ons L 4- tal paarden. het ging hartstikke goed en behaalde dan ook de 1e plaats met 71% .
groetjes anja
Kylan schreef:Ik had juist gehoord dat er in Helden niet zo spetterend gereden was. Een aantal clubgenoten waren de concurrentie voor de Nederlandse aan het bekijken, maar die zeiden dat de meeste niet zo best reden
elise01 schreef:Pony's klasse L
Tijd Vereniging Plaats
11:00 PC de Lelyruiters Lelystad
11:12 PC de Weststichtseruiters 2 Montfoort
11:24 PC de Molenruiters Bathmen
verder nog wat die er in dronten mee doen?
laida schreef:wij stonden dan ook 4,4 % los op de nummer 2. ik moet wel zeggen dat er erg veel paarden erg gespannen liepen het was blijkbaar best eng in de bak.(mijn paard had daar ook wel wat last van).
ik had ook jullie startlijst bekeken , maar wat doen er bij jullie weinig 4-tallen mee.Was dat vorig jaar ook of zijn het net als bij ons veel minder dan andere jaren?
elise01 schreef:
verder nog wat die er in dronten mee doen?
elise01 schreef:le0nie meeten?