we zitten 's morgens in W3 en 's avonds W2!!
wat is beter eigenlijk, W2 of W3 ?? !
Ik heb er super zin in

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sanne_ schreef:Iemand zijn via de telefoon bestelde kaarten al binnen? Ik heb twee weken geleden kaarten besteld voor de kür maar nog niets ontvangen...
Raiza schreef:sanne_ schreef:Iemand zijn via de telefoon bestelde kaarten al binnen? Ik heb twee weken geleden kaarten besteld voor de kür maar nog niets ontvangen...
Ik heb ze +/- 4 weken geleden al per telefoon besteld en ook nog steeds niks ontvangen.
sanne_ schreef:Hmmm toch raar. Maar ben blij om dat te horen, ben ik iig niet de enige. Ik denk dat ik vanmiddag eens eventjes ga bellen...
esziiY schreef:wij gana er misschien met de manege heen!!
Echt superzin in
Bettine schreef:Ohja die vrijkaarten van de rabobank-talenten-zooi zullen wel weer komen
Maar stiekum hoop ik natuurlijk zelf te mogen rijden in de kür
veronoz schreef:Donderdag:
- Rockey
-
-
Vrijdag:
- Rockey
-
-
Zaterdag:
-Narrator
-Bonnie_Fan
-Moonie
-miiss_siisii
-_jitske_
- lovewally
- indianrose
- loutjuh
- veronoz
Zondag:
-Bonnie_Fan
-Moonie
-miiss_siisii
-_Jitske_
- Rockey
Zondag:
-Rockey
VeronoZ met een Z loutjuh![]()
assie schreef:Bahbah... ik heb echt een trauma na vorig jaar. Al die arrogante rabobank-mensen die ergens wel of juist niet in mochten en dat allemaal niet doorhadden en daardoor boos op mij werden, terwijl ik alleen maar deed wat ik van mijn baas moest doen
Nee hoor, verder geen frustratie hoor
rockey schreef:veronoz schreef:Donderdag:
- Rockey
-
-
Vrijdag:
- Rockey
-
-
Zaterdag:
-Narrator
-Bonnie_Fan
-Moonie
-miiss_siisii
-_jitske_
- lovewally
- indianrose
- loutjuh
- veronoz
Zondag:
-Bonnie_Fan
-Moonie
-miiss_siisii
-_Jitske_
- Rockey
-0ojannekeo0
Zondag:
-Rockey
-0ojannekeo0
VeronoZ met een Z loutjuh![]()
Bettine schreef:Omdat ze dachten dat ze belangrijk waren nadat ze vrijkaartjes hadden gekregen![]()
assie schreef:Volgens mij is het al voldoende om een rekening bij de Rabobank te hebben oid
0ojannekeo0 schreef:het is nog niet uit verkocht!
maar de kaartverkoop is wel flut.
ik had dus op inet bij die topticketline kaarten besteld, er voor je kozen om bankoverschrijving te doen (ik kan/heb niet anders) netjes 16 dec overgemaakt. krijg ik gister een mail dat mijn kaarten geannuleert waren door hun omdat ik niet betaald heb. ik pissig. dus gebeld. leuk 45 ct per minuut en 15 min aan de tel gehangen. nu komt het er dus op neer dat het geld wat ik de 16 overgemaakt heb terug gestort word door hun. en dat ik gister opnieuw kaarten heb moeten bestellen telefonisch met een eenmalige automatische machteging!
ik ben er sowiso op zaterdag 9,45 en zondagochtend. en k krijg nog vip kaarten, weet alleen niet voor welke dag/tijd!
Bettine schreef:assie schreef:Volgens mij is het al voldoende om een rekening bij de Rabobank te hebben oid
Dan kan je met korting, als je daar een rekening hebt
veronoz schreef:Donderdag:
- Rockey
-
-
Vrijdag:
- Rockey
-
-
Zaterdag:
-Narrator
-Bonnie_Fan